Sattuipa tuossa joku viikko taaksepäin Mikkelin työreissu ja siinä ruokatunnilla tylsyyksissäni nettiautoa selatessa osui silmiin siellä päin myynnissä kohtuuhinnalla konevikainen 4.2 V8 Touareg.
Käytiin sitä sitten katsomassa, auto oli ihan sitä mitä myyjä oli puhunut ja vajaan vuorokauden kalkuloinnin jälkeen tarjosin vielä viis hunttia alle pyyntihinnan ja sehän tarjous meni läpi. Olin siinä vaiheessa itse jo kotimatkalla parinsadan kilometrin päässä, pari puhelinsoittoa ja säätöä myöhemmin sai virka-apua paikallisilta kerholaisilta hakemaan auton ensin välisäilöön ja toissapäivänä toinen kerhotoveri toi kuorkin lavalla tänne yli 300km päähän. Kiitokset vaan vielä kerran Mikkeliin herrasmiehille.
Itse projektikohde on siis tommonen ekan paahdon Touareg, 4.2 V8 ja aika hyvillä päreillä. Löytyy korkeus- ja jäykkyyssäädettävä ilma-alusta, alennusvaihteet, keskilukko, 4-alueilmastointi, webasto, sähkönahkajakkarat, vetokoukku, navit ja tutkat sun muut. Koriltaan varsin hyvässä kunnossa eikä ruostetta ole oikein pahasti missään näkyvillä.
Käytiin sitä sitten katsomassa, auto oli ihan sitä mitä myyjä oli puhunut ja vajaan vuorokauden kalkuloinnin jälkeen tarjosin vielä viis hunttia alle pyyntihinnan ja sehän tarjous meni läpi. Olin siinä vaiheessa itse jo kotimatkalla parinsadan kilometrin päässä, pari puhelinsoittoa ja säätöä myöhemmin sai virka-apua paikallisilta kerholaisilta hakemaan auton ensin välisäilöön ja toissapäivänä toinen kerhotoveri toi kuorkin lavalla tänne yli 300km päähän. Kiitokset vaan vielä kerran Mikkeliin herrasmiehille.
Itse projektikohde on siis tommonen ekan paahdon Touareg, 4.2 V8 ja aika hyvillä päreillä. Löytyy korkeus- ja jäykkyyssäädettävä ilma-alusta, alennusvaihteet, keskilukko, 4-alueilmastointi, webasto, sähkönahkajakkarat, vetokoukku, navit ja tutkat sun muut. Koriltaan varsin hyvässä kunnossa eikä ruostetta ole oikein pahasti missään näkyvillä.
Comment