En suoraa kopiota toveri-hopsiksen tunnetulle ketjulle viitsinyt luoda, joten jätetään ranetus-sana aloituksesta sitten pois. Vaikka tämän vehkeen kanssa on ranetettu ja paljon.
Talliin siis tuli tuollainen ulkoisesti rujo 636 Ninja. Ensimmäinen iso pyörä itelle, viimeeksi oon minkäänlaisella kaksipyöräsellä ajanut vajaa 14 vuotta sitten 125cc CBR:llä. Voi pojat miltä se tuntui varovastikin urkua avata. 118 hevosta käskyttää tuollaisen alle 200 kiloisen laitoksen kohtuullisen iloisesti matkaan.
Tekniikaltaan vaikutti olevan aivan iskussa, mutta ulkokuoressa ei muuta ollutkaan kuin sanomista. Joka paikkaa oli leikelty ja silvottu, ja olipa tähän toisen kyykkypyörän katteetkin saatu jollain konstilla paikoilleen. Pari päivää ajelin, kunnes tuuppasin talliin ja ajattelin alkaa vähän siistimään.
Mitä enemmän tuota laitosta tuli purettua, sen enemmän iski epätoivo. Toisaalta purkaminen oli helppoa, kun kaikki oli kiinni nippusiteillä ja teipillä. Ja takahäkistä päätellen joku on sen joskus keulinut ympärikin.
Hankinta-/todo -listalla
- Takahäkki ja takakate
- Mittaristo
- Sivukatteet
- Ajovalot ja maski
- Äänenvaimennin
- Tankoon katkaisijat
- Jarrupalat eteen ja taakse
- Sähköjen siistimistä
- Tankin yms. osien maalaus. Tällä hetkellä kaikki maalattu mentaliteetilla "not my job", eli täynnä valumia yms.
Mitä tällä nyt pari päivää ehdin ajella, niin kyykkypyörä ei ole mun ranteille sopiva. Siispä tarkotuksena saada aikaan siistin näkönen nakupyörä, millä kehtaisi vaikka mökkireissun ajella.
Talliin siis tuli tuollainen ulkoisesti rujo 636 Ninja. Ensimmäinen iso pyörä itelle, viimeeksi oon minkäänlaisella kaksipyöräsellä ajanut vajaa 14 vuotta sitten 125cc CBR:llä. Voi pojat miltä se tuntui varovastikin urkua avata. 118 hevosta käskyttää tuollaisen alle 200 kiloisen laitoksen kohtuullisen iloisesti matkaan.
Tekniikaltaan vaikutti olevan aivan iskussa, mutta ulkokuoressa ei muuta ollutkaan kuin sanomista. Joka paikkaa oli leikelty ja silvottu, ja olipa tähän toisen kyykkypyörän katteetkin saatu jollain konstilla paikoilleen. Pari päivää ajelin, kunnes tuuppasin talliin ja ajattelin alkaa vähän siistimään.
Mitä enemmän tuota laitosta tuli purettua, sen enemmän iski epätoivo. Toisaalta purkaminen oli helppoa, kun kaikki oli kiinni nippusiteillä ja teipillä. Ja takahäkistä päätellen joku on sen joskus keulinut ympärikin.
Hankinta-/todo -listalla
- Takahäkki ja takakate
- Mittaristo
- Sivukatteet
- Ajovalot ja maski
- Äänenvaimennin
- Tankoon katkaisijat
- Jarrupalat eteen ja taakse
- Sähköjen siistimistä
- Tankin yms. osien maalaus. Tällä hetkellä kaikki maalattu mentaliteetilla "not my job", eli täynnä valumia yms.
Mitä tällä nyt pari päivää ehdin ajella, niin kyykkypyörä ei ole mun ranteille sopiva. Siispä tarkotuksena saada aikaan siistin näkönen nakupyörä, millä kehtaisi vaikka mökkireissun ajella.
Comment