Volvollahan on siinä vanhakoppaisessa myös etuvetoinen V60 D5 hybrid. Ei mitään hajua miten se pelaa, varmaan joku kevyempi versio sähkömoottorista laatikon ja koneen välissä tms. En ole vielä yhtään livenä nähnyt, kaikki näkyy tuovan lähinnä sitä nelikkoa maahan.
Itse amperaan liittyen sitten. Kaikki on nyt toiminut moitteetta, putsailin ja tarkistin takajarrut kun auto niitä niin vähän käyttää nätisti ajaessa. Guess-o-meter näyttää edelleen 69km rangea aamusta, akkua ei ole tullut aikoihin ajettua tyhjäksi asti niin lopullisesta en osaa sanoa. Tilasin hybridiin vähän huonosti soveltuvien matadorien tilalle goodyear efficientgrip performanset mitkä pitäsi olla B/B luokituksen kumit. Näiden pitäisi rullata huomattavasti kevyemmin ja olla hiljaisemmat. Hieman heikosti on saatavissa vielä 215/55/17 koossa A/A luokituksen kumeja, mutta eiköhän niitä kohta ala niitäkin saamaan. Vaihdoin myös 12V akun kun sillä oli jo ikää eikä lepojännite kovin lupaavalta enää näyttänyt. Sillä saattaa päästä rattilukkoherjasta eroon, vaikkakin se selviää luultavasti vasta talvella.
Itse amperaan liittyen sitten. Kaikki on nyt toiminut moitteetta, putsailin ja tarkistin takajarrut kun auto niitä niin vähän käyttää nätisti ajaessa. Guess-o-meter näyttää edelleen 69km rangea aamusta, akkua ei ole tullut aikoihin ajettua tyhjäksi asti niin lopullisesta en osaa sanoa. Tilasin hybridiin vähän huonosti soveltuvien matadorien tilalle goodyear efficientgrip performanset mitkä pitäsi olla B/B luokituksen kumit. Näiden pitäisi rullata huomattavasti kevyemmin ja olla hiljaisemmat. Hieman heikosti on saatavissa vielä 215/55/17 koossa A/A luokituksen kumeja, mutta eiköhän niitä kohta ala niitäkin saamaan. Vaihdoin myös 12V akun kun sillä oli jo ikää eikä lepojännite kovin lupaavalta enää näyttänyt. Sillä saattaa päästä rattilukkoherjasta eroon, vaikkakin se selviää luultavasti vasta talvella.
Comment