Kun en tiedä miten noita auton suodattimia tai nesteitä on vaihdeltu aiemmin, niin ajattelin ne varmuuden vuoksi vaihtaa ja aloittaa helpoimmasta, eli ilmansuodattimen vaihdosta ja sen kotelon ja putkiston tarkastuksesta/puhdistuksesta. Yllätys oli melkoinen, kun on tottunut siihen, että kyseinen homma on niin helppo kuin olla ja voi. Nyt joku on kuitenkin päättänyt, että putsari koteloidaan niin saamarin hankalaan paikkaan moottorin ja lokasuojan väliin ja kasataan kaikenlaisia rakennelmia siihen päälle. Mitäs kautta putsarin koteloineen saa sieltä kätevimmin pois ja onko projektissa jotain erityistä varottavaa/huomioitavaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ilmansuodattimen vaihto 2.3:een.
Collapse
X
-
Itse vaihdoin kyseisen suodattimen seuraavasti:
- Ensin kotelon klipsit auki
- Muistaakseni siitä putsarin kotelon ja valoumpion välistä se muovi häpräke pois
- +Jotain muuta piti EHKÄ irroittaa että seuraava vaihe onnistuu helpommin. Kait... en muista
- Vähän voimaa peliin ja päällä oleva "hökötys" antaa periksi kaikkine putkineen ja letkuineen sen verran että vanhan suodattiman saa pois
- Sitten vaan uusi suodatin verisillä sormilla paikalleen:)
Comment