A6 C5:ssä vaikuttaisi etutasauspyörästön oikea laakeri pitävän ääntä, laipasta kun kokeilee niin on pystyvälystä reilusti kun vertaa vasempaan puoleen tai taakse.
Edessä oikealla vetoakseli on kyllä lyhyempi kuin vasemmalla, että voisiko se ääni tulla sittenkin jostain muualta?
Pyöränlaakerit kokeiltu kaikki, ei välystä.
Oikealla puolella on koppa, joten sitä kautta varmaan saisi sen laakerin vedettyä irti tai taitaa olla ulkokehältä tuossa kopassa kiinni.
Tuollahan on shimmejä välissä, niin mitenköhän tuossa pääsisi helpoimmalla, ilman että joutuisi koko perää purkamaan ja hammaskosketusta uudelleen säätämään kun tuskin sitä saa enää kohdalleenkaan?
Tässä varaosakuvaa http://www.realoem.me/Audi/RDW/A6Q/2...R/4/409/409060
Kyseessä 5HP19 ECC vaihteisto, suoraan tuohon ei etkakaan näytä osia, mutta 5HP24 näyttää, ZF-centeriltä varmaankin saisi varmasti oikean laakerin.
Jos tuon laakerin vaihtaa, niin apurunko täytyy ottaa pois tai koko moottori vaihteistoineen.
Tässä ei oikein auta enää radion kovemmalle laitto, on sen verran kova ääni jo, nosturilla koitin "ajaa" mutta eihän tuo suostu pyörittämään kaikkia pyöriä kun "tasauspyörästö lukko" hakkaa kokoajan abseja päälle, joten ei pystynyt kuuntelemaan, miten tuota vielä diagnosoisi ennen hommaan ryhtymistä, on sen verran iso työmaa jo??
Edessä oikealla vetoakseli on kyllä lyhyempi kuin vasemmalla, että voisiko se ääni tulla sittenkin jostain muualta?
Pyöränlaakerit kokeiltu kaikki, ei välystä.
Oikealla puolella on koppa, joten sitä kautta varmaan saisi sen laakerin vedettyä irti tai taitaa olla ulkokehältä tuossa kopassa kiinni.
Tuollahan on shimmejä välissä, niin mitenköhän tuossa pääsisi helpoimmalla, ilman että joutuisi koko perää purkamaan ja hammaskosketusta uudelleen säätämään kun tuskin sitä saa enää kohdalleenkaan?
Tässä varaosakuvaa http://www.realoem.me/Audi/RDW/A6Q/2...R/4/409/409060
Kyseessä 5HP19 ECC vaihteisto, suoraan tuohon ei etkakaan näytä osia, mutta 5HP24 näyttää, ZF-centeriltä varmaankin saisi varmasti oikean laakerin.
Jos tuon laakerin vaihtaa, niin apurunko täytyy ottaa pois tai koko moottori vaihteistoineen.
Tässä ei oikein auta enää radion kovemmalle laitto, on sen verran kova ääni jo, nosturilla koitin "ajaa" mutta eihän tuo suostu pyörittämään kaikkia pyöriä kun "tasauspyörästö lukko" hakkaa kokoajan abseja päälle, joten ei pystynyt kuuntelemaan, miten tuota vielä diagnosoisi ennen hommaan ryhtymistä, on sen verran iso työmaa jo??
Comment