Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 1996 V6 N71 (ISV) perussäätö / sopeutus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 1996 V6 N71 (ISV) perussäätö / sopeutus

    Jossain luki että kara pitäisi säätää noin 35 mm ulos asentaessa?

    Eli käytännössä sormin, vai navoista jännitteellä ajamalla?

    Miten homma tehdään VCDS?

    Tämähän on askelmoottori, eikä ohjata PWM.

  • #2
    Vika kunnossa. Testissä oli VDO tarvike N71 ja alkuperäinen. VDO:n pituus ei riittänyt pitämään tyhjäkäyntiä 800 rpm, jäi 1400 rpm. Alkuperäisen kara tuli riittävästi ulos, ja sillä sai tyhjäkäynnin 800 rpm.

    Erikoinen huomio testaillessa, että jos autossa on virta päällä ja irroitat akun - kytket takaisin, N71 aukeaa muutaman millin ja jää siihen. Edelleen auton käydessä tekee toimintonsa ns. karan puolivälissä, eli ei sulkeudu lainkaan vaan pitää tyhjäkäynnin suurena.

    Tein siis perussäädön vetämällä karan 35mm ulos (mitattuna kiinnityslaipasta karan kärkeen).

    Comment

    Working...
    X