Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hydrauliikkajärjestelmän anturit S2/3b

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hydrauliikkajärjestelmän anturit S2/3b

    Eli Hydrauliikan varotusvalo lävähtää ruutuu, kun pumppaa jarrupoljinta auto käynnissä.
    Pommi on kunnossa, oikeat nesteet on ja vanhoja juttuja luettu pää kipeeksi.
    Vika on todennäköisesti, että pumppu ei jaksa nostaa painetta tyhjäkäynnillä ja iskee varotukset ruutuun.
    Jarrut toimii hyvin, ohjaus toimii.
    Ainoa haitta on tuo ruutuun tuleva kuva ja piipitys.

    Mistähän noita antureita voisi alkaa repimään irti.
    Kaksi olen löytänyt.
    Toinen hydrauliikkaöljysäiliön korkista ja toinen jarrunestesäiliön kyljestä.
    Nämä irti, ei apuja.

    Kaikki aikasemmista "pommi" aiheista opitut vinkit käyty läpi ilman apua.

    #2
    No kyllä tuo sinne pommiinkin mun mielestä viittaa. Eli siis eihän sen pumpun tuoton olekaan tarkoitus pystyä pumppaustilannetta hoitamaan. Pommissa tulee olla tavaraa niin paljon, että saadaan sieltä sitä käyttövoimaa ko. tilanteessa.

    Kolmas on jarrutehostimen rungossa. Se sen painepiipin antaa.

    Comment


    • #3
      Onkos tuo jarrutehostin siinä jarrunestesäiliön alla oleva mötkylä?
      En ainakaan löytänyt liitintä siittä.

      Voi toki olla, että pommissa on vikaa, muttei ihan rikki ole.
      Vähän alle 20 kertaa pystyy painamaan jarrua auton ollessa sammuksissa, ennen kuin poljin jäykistyy.

      Comment


        #4
        Tehostin on se murikka tulipellissä ennen pääsylinteriä. Painekytkin on vasemmalla puolella tehostinta edestä katsottuna.

        Comment

        Working...
        X