Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton tärinä liikkeelle lähtiessä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Auton tärinä liikkeelle lähtiessä

    Eli mikäs vois olla vikana ku autolla lähtee liikenteeseen niin tärisee todella rajusti mutta jos tyhjäkäynnillä lähtee niin ei mitään tärinää tai tosi mitätön tärinä. Voisko alustassa olla väljyyttä vai onko kytkin lopussa?
    Autohan on A4 -00 1.8t quattro

  • #2
    Yritetäänpä uudestaan. Voisko tossa olla toi kaksoismassavauhtipyörä epätasapainossa vai sitten jo lopussa? Vai onko tuossa mun autossa toi kaksoismassavauhtipyörä?
    Sitten jos joku viitsis kertoa onko tohon quattroon kuin työläs homma vaihtaa kytkin ja vauhtipyörä?

    Comment


      #3
      tuntuuko tärinä edestä vai takaa..???

      Comment


      • #4
        Sulla on kaksoismassavauhtipyörä ja kytkimen ja vauhtipyörän vaihto on työlästä. Jos vauhtipyörä on loppu niin jurinan pitäisi kuulua myös isoilla vaihteilla vedätettäessä, kai.

        Comment


        • #5
          Mulla teki aikoinaan yksi sardiinipurkki samaa, kojelaudalta tippui tavarat kun lähti liikkeelle.
          Autoon oli juuri vaihdettu uusi kytkinpaketti, ja se menikin uudelleen vaihtoon ja laitettiin ihan alkuperäistä tavaraa. Ei vaan tärinät hävinny vaikka mitä teki. Lopulta korjaamolla tekivät diagnoosin, että kytkinakseli ei ole täysin suora.

          Comment


          • #6
            kyllä se mun mielestä edestä tulee. Kävin kysyy merkkiliikkeessä niin 550? työt :(
            Vedättäessä ei tunnu mitään tärinää ainostaan kun nostaa hitaasti kytkin jä painaa kaasu.

            Comment


            • #7
              Miten on ku nyt pitäis toi kytkin uusia niin kannatteeko tota vauhtipyörää vaihtaa?
              Mikä kytkin tohon kannattee laittaa jos sitä innostuu lastuttamaan tai vaikka ei lastuttaiskaan?
              Saisko kerhon kautta halvemmalla koko kytkin paketin.

              Comment


              • #8
                Miten on ku nyt pitäis toi kytkin uusia niin kannatteeko tota vauhtipyörää vaihtaa?
                Riippuu paljon siitä, kuinka paljon sinulla on kilometrejä nykyisellä.
                Omassani vauhtipyörä oli aivan lopussa ja kilsoja oli 165tkm kun vaihdettiin. Melko kallis varaosa, mutta mielestäni kannattaa vaihtaa samalla. Tuo täristys saattaa nimittäin johtua vauhtipyörästä.

                Kyllä tuo Sachsin paketti varmasti kestää tehot ainakin tuonne +200heppaan asti, mutta suurempia tehoja hakiessa kannattaa miettiä jotain toista vaihtoehtoa.

                Comment


                • #9
                  Juu toi tärinä hävisi nyt kun kytkin kulu tarpeeksi eli nyt jos erehtyy painamaan kaasun pohjaan niin alkaa kytkin luistaa. Edes liikkeelle lähdössä ei tärise enää.

                  Comment


                  • #10
                    Osaisko joku kertoa hyvän korjaamon pk seudulla. Tarvis tehä toi kytkin remppa tohon quattroon.

                    Comment


                    • #11
                      Itse voin suositella Alppilan Autohuoltoa

                      Comment

                      Working...
                      X