Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RT:n joutokäyntivakaimesta..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RT:n joutokäyntivakaimesta..

    Oon tuos omas ihmetelly jo pidemmän aikaa sitä ku kiskasee tyhjäkäynnillä johdon irti vakaimesta niin kierrokset tippuu vain tonne kaheksaansataan eikä ees yritä sammua. Ysikymppi (-88, PS) ei pysyny käynnis jos johdon veti irti tai vakain oli paskanen. Kaasuläpät on säädettynä varmasti niin että molemmat sulkeutuu kunnolla. Ja se pieni mikrokytkimen naksahduskin kuuluu kun kaasua vähäki raottaa. Vakain on tiivis kun on kiinni, ei vuoda sieltäkää. Mistä ihmeestä imusarjaan voi ilmaa virrata jos läpät ja vakain on kiinni? Toissa talvena teki kovilla pakkasilla sen et ku kiihdytti kunnolla johki kaheksaankymppiin ja sen jälkeen paino kytkimen pohjaan ni kierrokset jäi huutamaan kolmeen tonniin eikä tullu alas edes vakaimen johdon irrotuksella eikä sillä että käsin väänsi läppiä kiinni (siis siitä missä kaasuvaijeri on kiinni). Pikkuhiljaa rauhas ajelles tipahti taas normaaliks. Vakainhan on kiinni ku mikrokytkin on auki? Eli siis sekää ei oo voinu jäätyä auki-asentoon tuos kiihdytykses. Pakosarjan pelli on kunnossa elikkä lämmintä ilmaa kyllä saa ja kylmä/kuuma läppä toimii normaalisti. Mahtaako liittyä toisiin nämä viat? Jos joku viittis kokeilla mitä kunnos oleva RT tekee ku kuumana nyppää johdon irti :)

    #2
    Osittainen veikkaus; Hitunen mitattua ilmaa pääsee 85- malleissa suuttimien ympäriltä (injector air shrouds).

    Comment


    • #3
      Kokeilin eilen oman RT:n käytöstä. Kierrokset tippuivat vajaasta yhdeksästäsadasta himpun yli 800:aan kun johdon nyppää irti koneen ollessa lämmin.

      Comment


        #4
        Kiitosta. Eli ei siis välttämättä olekaan vika toi..

        Comment


          #5
          Kokeilin tuota jo perjantaina, mutta unohdin informoida asiasta. Putoaa sadalla rundalla. Tuohan on vain tyhjäkäynnin hienosäätö ja varsinainen tyhjäkäynnin säätöruuvi sijaitsee kaasuläppäkotelossa.

          Comment


            #6
            Mutta varsinainen säätö tehdään virran, ei kierrosten perusteella. Sehän lukee merkkiliikkeen ohjeiskin. Mutta, ilmeisesti tämä ei ole sit vika. Ysikymppi vain sammu heti jos soli paskanen, ei yrittäny pysyä edes käynnis. Pelas tosi siististi taas ku sen putsas.

            Comment


              #7
              Onkos tuota säätöohjetta missään netissä luettavaksi?

              Comment

              Working...
              X