Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 -92 automaatista->manuaaliksi 5v

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s4 -92 automaatista->manuaaliksi 5v

    eli pistäkääs listaa mitä kaikkea pitää vaihtaa ettei jäis kovin paljo osia hommaamatta kun olis tuo projekti tarkotus tehdä viikonlopun aikana.

  • #2
    No äkkiseltään mitä tulee mieleen:

    - poljinhässäkkä (koko setti jarru&kytkin)
    - perä
    - kardaani (ellet jatka entistä)
    - etuvetarit

    Comment


      #3
      Vauhtipyörä, kytkin, vaihdevivustot ja keppi.

      Comment


        #4
        eikö tomaatissa ollu eri ecukin ku manuaalis?

        Comment


        • #5
          Eri ohjelma. Poksi muuten sama.

          Comment


          • #6
            manuaalin lastu siela jo onkin...
            kiitoksia näistä.

            Comment


            • #7
              tuli tuo projekti päätökseen..
              ongelmia ei sinänsä tullut mutta aika vittumainen tuo vaihdekepin asennus.
              onneksi sai lammelta käydä rälläköimäs tuon kepin paikan irti ja porailla omasta pois...

              Comment


              • #8
                Oliko siis kardaanitunneli erillainen kepukankohdalta?

                Comment


                • #9
                  tunneli on samanlainen, mutta kepin kiinnitys kotelo on erilainen . manuaalissa syvennys on isonpi ja vivustojen ulostulo reikä 3x suurempi. kotelo on pistehitsaamalla kiinni joten poraamallahan sen sai irti ja uus sikafleksillä ja poraruuveilla.

                  Comment

                  Working...
                  X