Eilen tuossa työmatkalta palatessa alkoi motarilla palamaan A6:n taulussa öljymäärän tarkastusvalo.
No siitä sitten asemalle öljyjä tarkistamaan ja öljyä oli siellä max merkkiin asti. Sinällään näin pitää ollakin, sillä autoon on 2tkm sitten tehty vuosihuolto, jossa long lifet on koneeseen vaihdettu ja auto ei juuri öljyä ole syönyt, eikä lammikkoa ole auton alle ilmestynyt.
Soitto treen laakkoselle - joo tuo se auto tänne, niin vaihdetaan se öljytunnistin. Hinta-arvio töineen 350 egee (anturi 150e)!! No, elämän on, mutta onko tämä tosiaan näin tyyris? Ei kellään olisi tollasta varaston nurkissa pyörimässä, vai vedänkö anturin piuhat poikki? :)
Niin ja valo lähti eilen pois taulusta loppumatkan ajaksi kun huoltoasemalta palasin himaan, mutta tänään aamulla valo loisti koetaulussa heti kun starttasin...
No siitä sitten asemalle öljyjä tarkistamaan ja öljyä oli siellä max merkkiin asti. Sinällään näin pitää ollakin, sillä autoon on 2tkm sitten tehty vuosihuolto, jossa long lifet on koneeseen vaihdettu ja auto ei juuri öljyä ole syönyt, eikä lammikkoa ole auton alle ilmestynyt.
Soitto treen laakkoselle - joo tuo se auto tänne, niin vaihdetaan se öljytunnistin. Hinta-arvio töineen 350 egee (anturi 150e)!! No, elämän on, mutta onko tämä tosiaan näin tyyris? Ei kellään olisi tollasta varaston nurkissa pyörimässä, vai vedänkö anturin piuhat poikki? :)
Niin ja valo lähti eilen pois taulusta loppumatkan ajaksi kun huoltoasemalta palasin himaan, mutta tänään aamulla valo loisti koetaulussa heti kun starttasin...
Comment