Tervehdys asiantuntijat,
kävin koeajolla todella upeasti ja pedantisti merkkihuolletulla A4 1.8t quattrolla. Auto vaikuttaa todella hienolta ja on siisti kuin mikä, vaikka ajettu lähes 300tkm. Koeajon loppupuolella rennosti rullaillessa cruise päällä 70-80km/h rajapinnassa, alkoi kuulua ja tuntua jyrinää. Sellaista, kuin olisi kaistavahdin päältä ajanut. Missään muussa tilanteessa tuota ei kuulunut. Oikein korjasin ajolinjaa, että olenko sellaisten täryyttimien päällä, mutten ollut. Osaako joku vinkata, mistä on kysymys? Pitääkö tämä kaunotar unohtaa? Tuli mieleen, että voiko laatikko vaan yrittää vaihtaa viitoselle ja se tuntui ja kuului tuolla lailla? Ainakin huomasin, että kiekkakello hiukan vaelsi ylös alas tuon episodin jälkeen, kun tiputin nopeutta kuudenkympin tuntumaan? Auto on siis -maatti...
Ja vielä siis tarkentaa hän tähän, että olin juuri kääntänyt testimielessä musavermeitä kovemmalle ja tämä jyryytys tuntui ja kuului yhtäkkiä sieltä alta, joten siksi koko homma oli niin hämmentävä.
kävin koeajolla todella upeasti ja pedantisti merkkihuolletulla A4 1.8t quattrolla. Auto vaikuttaa todella hienolta ja on siisti kuin mikä, vaikka ajettu lähes 300tkm. Koeajon loppupuolella rennosti rullaillessa cruise päällä 70-80km/h rajapinnassa, alkoi kuulua ja tuntua jyrinää. Sellaista, kuin olisi kaistavahdin päältä ajanut. Missään muussa tilanteessa tuota ei kuulunut. Oikein korjasin ajolinjaa, että olenko sellaisten täryyttimien päällä, mutten ollut. Osaako joku vinkata, mistä on kysymys? Pitääkö tämä kaunotar unohtaa? Tuli mieleen, että voiko laatikko vaan yrittää vaihtaa viitoselle ja se tuntui ja kuului tuolla lailla? Ainakin huomasin, että kiekkakello hiukan vaelsi ylös alas tuon episodin jälkeen, kun tiputin nopeutta kuudenkympin tuntumaan? Auto on siis -maatti...
Ja vielä siis tarkentaa hän tähän, että olin juuri kääntänyt testimielessä musavermeitä kovemmalle ja tämä jyryytys tuntui ja kuului yhtäkkiä sieltä alta, joten siksi koko homma oli niin hämmentävä.
Comment