Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

moottorin ohjaus ja automaatin toiminta...?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• moottorin ohjaus ja automaatin toiminta...?

olen taannoin postannut pähkäilyjäni uuden audini (noh -95) automaatin suhteen täällä: http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=4426
    Vaihteistoööljyjen vaihdolla ei siis ollut mitään vaikutusta. Laatikko ei myöskään pidä mitään ylimääräisiä ääniä ja itse vaihdot ovat ok. Ainut huoli on , että liikkeelle lähdöt ja "kulmapyöritys" vaativat paljohkosti kierroksia ja alakierrosvääntöä ei tunnu olevan entiseen malliin. kun polkaisee stydimmin niin sitten meno maistuu, mutta tuolla hiukan alle 2000 kierroksen ei tapahdu "mitään". ikään kuin autossa olisi joku puolitoistlitrainen automaatin edessä.
    Olen kallistumassa siihen suuntaan että loota toimii kyllä mutta alakierrosvääntö on hukassa ja sen takia haetaan niitä kierroksia. Joskus maantiellä kaasua painettaessa ei myöskään tapahdu "normaalia"kiihtyvyyttä ennen kuin kick down herää ja kierroksilla meno taas maistuu.
    Onko tässä mitään järkeä...?

Autossasi on muuttuva imusarjan pituus. Jos kääntöventtiili ei toimi niin kyllä ominaisuudet muuttuu. Löytyy imusarjan takapäästä. Tarkista liikkuvuus sekä alipainletkujen tiiviys

Comment

Koska asut tässä samalla kylällä ja tekniikkakin on hyvin samanlainen kuin itselläni niin pitäskö joskus tehdä pieni vertailuajo?

Laitan privaa.

Comment

Rupeaa selviämään. Kävin auton kanssa Leppäsuolla ja siellä mekatsu näytti kuinka kipinät sinkoili iloisesti pimeassä., eli tulpanjohdot (2kpl) olivat viallisia: vaihdoimme tulpat myös ja vaiva helpotti, mutta ikävä kyllä ei aivan kokonaan, kun kone on täysin lämmennyt niin sama ongelma (useimmiten) palaa hieman lievempänä, epäily kohdistuu ilmeisesti seuraavaksi puolaan. Auto toimii tosi hyvin , kunnes veto uupuu ja käyntiääneen tulee karheutta ja nakutusta. Ne kaksi viallista johtoa oli samasta (lähinnä lohkoa) parista puolan lähtöjä.
        Onko kokeneemmilla ajatuksia olemmeko oikeilla jäljillä. Uusi puola Merteilissä 350? toim.aika 2 vk. Ei viittis vaan kokeillakseen tilata, näyttäis olevan itse vaihdettavissa. Onko muita bensansyöttöön tmsliittyviä vaihtoehtoja?
        Edit: Kävin vielä kerra searchin läpi hakusanalla "puola" ,oli mainintaa myös "kipinän vahvistimesta" tai jotain. Voisiko tuo vaikuttaa asiaan?

Comment

Working...
        X