Näinhän se menee, vaikka luulee jo kaiken laittaneensa niin meno jatkuu. Nyt hieman enemmän ajelleena olen tullut tulokseen, että vaihteisto pitää ottaa alas ja auki. Kakkosen synkat ovat ilmeisen kuolleet. Enemmän kun laatikko lämpenee pidemmän ajon päälle niin "tuuttaa varattua" jatkuvasti jos kierroksia on vähänkään yli 2k tai vauhtia yli 30. Ei hyvä.
Kertokaahan vinkkejä tuon laatikon irroitukseen/asennukseen/purkamiseen. Ahdasta puuhaahan se taitaa olla joka tapauksessa. Pääpiirteissään kai homma menee näin: putkisto pois, putkiston lämpösuojat pois, kardaani pois, etuvetarit pois, sähköt ja kytkimen letkut pois, siirtotanko irti, vaihteisto irti koneesta. Kuulostaapa helpolta näin kirjottaen, mutta uskoisin että muutama asennussana vielä ehtii tulla...
Pitääkö downpipe irroittaa?
Oletteko itse availleet noita laatikoita? Rakenne on ilmeisen modulaarinen eli "jakolaatikon" ja etutasauspyörästön saa helposti irti ja jäljelle jää enää varsinainen vaihteisto-osa?
Mitä muuta kannattaa vaihtaa siinä sivussa ennakkohuoltona, jos tuosta saa vielä itse tekemällä kalun? Kytkimen työsylinteri, stefoja jne?
Kertokaahan vinkkejä tuon laatikon irroitukseen/asennukseen/purkamiseen. Ahdasta puuhaahan se taitaa olla joka tapauksessa. Pääpiirteissään kai homma menee näin: putkisto pois, putkiston lämpösuojat pois, kardaani pois, etuvetarit pois, sähköt ja kytkimen letkut pois, siirtotanko irti, vaihteisto irti koneesta. Kuulostaapa helpolta näin kirjottaen, mutta uskoisin että muutama asennussana vielä ehtii tulla...
Pitääkö downpipe irroittaa?
Oletteko itse availleet noita laatikoita? Rakenne on ilmeisen modulaarinen eli "jakolaatikon" ja etutasauspyörästön saa helposti irti ja jäljelle jää enää varsinainen vaihteisto-osa?
Mitä muuta kannattaa vaihtaa siinä sivussa ennakkohuoltona, jos tuosta saa vielä itse tekemällä kalun? Kytkimen työsylinteri, stefoja jne?
Comment