Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Neuvoja kaivataan, rs4 puutuu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Neuvoja kaivataan, rs4 puutuu

    Todella outo vika. Autoon vaihdettu jo n75 molemmat bybassit y-letku ja maffi ja ahtopaineen tunnistin anturi joka imusarjan haaran päällä ennen kaasuläppää. Autossa Karalan lastu muuten vakio. Kiihdyttäessä auto alkaa nopeasti kaasua painaessa kierroksia noin 4000-5000 sanomaa vurrrr ja puutuu jos kiihdyttää hitaasti kaasua painamalla niin ei juurikaan ongelmia. Ainut vikakoodi joka tulee on nokkakselin asentotunnistin virheellinen singaali (satunnainen) ahto letkuja puristeltu ja klemmareita kiristelty nyt alkaa hermo menemään kun vikaa ei löydy. Onneksi kaverilla on pari rs nelkkua purettuna niin osia voi testailla, mutta vielä kun tietäisi mitä alkaa neuvot olemaan vähissä.. Kuulukohan kaasua paikallaan polkaistessa kuulua psihaus voisiko olla vuoto? Antoi aiemmin lambdasta vikakoodin mutta heti maffin vaihdon jälkeen tuo loppui, että jänniä vikoja tuo maffikin antaa. Jos jollain ollut vastaavia vikoja niin kertokaa ihmeessä pian. kukakohan Jyväskylässä olisi erikoistunut noihin ja osaisi neuvoa??

  • #2
    Milloin viimeks vaihtasit hammashina?
    Kampiakseli ja nokkien ajoitus on senverra rajalla, että kiihtyessä anta sen hallianturin vika.

    Comment


      #3
      Hammashihna

      Kävin tarkistuttamassa tuon hihnan kireyden. Hihna vaihdettu 65000 ja menee vaihtoon nyt 24.7, mutta tuo hihna oli kuitenkin tarkastaessa toissapäivänä kireällä ja hyvässä kunnossa. Tiedä sitten voisiko tuo hall anturi antaessaan virheellisen tiedon nokan asennosta aiheuttaa moista vikaa.. nuo ByBassit vuoti molemmat ja y-letkussa oli meisselin mentävä reikä. Kaikki nuo kuitenki nyt korjattu.

      Comment


        #4
        Mitkä putket piti tukkia, jos meinaa paineistaa tuon järjestelmän? Olisi tarkoitus maanantaina käyttää aikaa vähän reilummin tuon vian löytämiseen. Onko kellään tietoa Jyväskylässä paikasta missä voisi tarkastaa bensan paineet ajatuksena olisi itse testata löytyykö ahtovuotoja ja sitten tarkistaa jossain nuo bensan paineet. Vielä mitä putkia kannattaa erityisemmin tarkkailla, kun noita ahto vuotoja etsii? Yläpuolelta tarkistettu se F-letku ja samoin se y-letku(vaihdettu) ja vielä nuo bybasseille menevät pienet mutkat, joten kaiken pitäisi kaiketi yläpuolella olla kunnossa?

        Comment


          #5
          Ei siitä tarvii tukkia muuta kuin huohottimelle menevä putki siitä isosta Y-haara putkesta. Kaikki ahtopuolen letkuhan ne pitää tarkistaa (coolerit ym.), mutta tuolla paineistuksella vuodot näkee aika helposti. Eihän tuossa koneessa pitäisi enää olla F-letkua? Taka-iskuventtiilikin saattaa vuotaa, niitä on siellä imusarjan alla piilossa.

          Ei noihin ole kukaan Jyväskylässä erikoistunut :) Itse olen vähän noita rassaillut, mutta tuollaista vikaa ei (onneksi) ole tullut vastaan.

          Comment


            #6
            Niin no ainakin y-letku siellä taka päässä oli selkeästi. Tuosta F-letkusta en sitten tiedä siitä, kun aina puhutaan niin vaihdoin sinne jonkun vähän sen näköisen joka voisi F muistuttaa. Tuli tuossa vaan mieleen, että lämpötila mittarin anturi aiheuttaa mitään vikkaa se meinaan mulla sökö mittari poukkoilee miten sattuu. Uusi kylläkin jo hansikaslokerossa odottamassa vaihtoa maanantaina. Vag-commilla olisi tietty auto hyvä testata mikäli omistaisi moisen. Jos jollain Jyväskylästä sellainen löytyy niin voisin vaikka jotain maksaa pienestä ajelusta Vag-commin kanssa näkisi mitä vikaa herjaa silloin, kun ongelma ilmaantuu.

            Comment


              #7
              lämpöanturi aiheuttaa mitä ihmeellisempiä ongelmia.

              toi hall anturikin on jollakin aiemmin menny. kato block 093 ta i096, kertoo tarvittavan nokan korjauksen joka ei saa olla suurempi kuin +-6.

              Myös painetestaus tuo usein yllättäviä tuloksia.

              Comment


                #8
                Joo täytyy maanantaina vaihtaa nuo molemmat hall-anturit (ottaa testiin toisesta autosta) ja sitten tuo lämpöanturi menee myös vaihtoon. Onkohan noissa hallejen vaihdossa mitään huomioitavaa esim asennon kanssa onko joku pyörivä systeemi. Vaihdon kannalta ainakin helppo vaihtaa tuo etummainen, mutta takimmainen onkin sitten jo vaikeammassa paikassa. Mitäs mielipiteitä olisi seuraavaan, kun multa poistettu nuo pakolämpöanturit käytöstä, kun herjasivat aiemmin ennen lastua vikaa ja Karalan mukaan eivät tarpeelliset ellei aja pitkää matkaa kaasu pohjassa. Joku taas sanoo, että toiminnan kannalta takimmaiset lambdat olisi hyvä sulkea pois käytöstä?? No ainakin jatkuvasti on menty parempaan suuntaan, kun on osa kerrallaan vaihdettu uuteen kai tuo sitten toimii kun jokainen osa koneessa on vaihdettu..

                Comment


                  #9
                  Alkoiko se tuon lastutukse jälkeen oireilemaan?

                  Ennen lastutusta olisi ollut hyvä laittaa se auto muuten kuntoon, kaikkien antureiden osalta :)
                  Se lämpöanturi kannattaa nyt ensitöikseen vaihtaa ja heti.
                  Ahtopainemittarilla näkisit hyvin että vuotaako se painetta jostain pihalle. Normaali ahtopainehan on siina noin 1.0 bar. Lastutettuna 1,5 ylöspäin.

                  Vaihda noi anturat ja tee se paineistustesti. Jos ei pelaa vieläkään niin viet sen lastun takaisin :)

                  Comment


                    #10
                    hall anturi on helppo. ei mene kuin yhteen asentoon. se on niin helposti kiinni että luulis lähtevän sieltä takaakin aika helposti, jotain pitänee tieltä irrottaa? mut sen lämpöanturin saat suitsait itsekin vaihdettua. katot vaan että tiiviste tulee ulos ja klipsit kiinni kunnolla. pikkasen ehtii valua muttei pahasti. kannattaa kuitenkin laittaa riepu alle ettei vuoda kytkimeen.

                    kannattais se vag-com ensitilassa hankkia!

                    jos ottaa venakopat irti niin näkis fyysisesti nokkien ajoituksen niistä merkeistä kun kampura yläkuolokohdassa.

                    Comment


                      #11
                      Vika alkanut näin ostin auton ja alussa autossa oli vedättäessä isolla vaihteella semoinen kevyt nytäminen. Kävin silloin viime syksynä luettamassa vikakoodit ja herjasi noita egt antureita ja toista lambdaa. En saanut sitten syksyllä aikaiseksi vaihtaa noita antureita vaan ajoin, kunnes kesä koitti ja aika Karalalle. Selvittelin siinä sitten ennen lastutusta, että mitä tekisin noiden Egt antureiden kanssa ja yksi kaveri sanoi jätä ne pois käytöstä kysyin asiaa Karalalta ja sanoi että ne voisi huoletta poistaa ellei tosiaan aja pitkään pedali pohjassa esim puolta tuntia. No ajattelin, että poistetaan eiköhän se Mika tiedä mitä tekee. Ennen lastutusta vaihdoin toistamiseen syksyn jälkeen tulpat ja ilman sekä öljyn suodattimet ja öljyt (redlinen 5 w 40)mihin olen ollut todella tyytyväinen, kun aikaisempia Gastrol 5 w 30 auto ihan vähän söi noin puoli tikun asteikkoa 5000 t kilometrille. Sitten tuli päivä 6.6.06 aamulla Karalalle Softan laittoon auto sisään ja Mika imuroi vakio ohjelman kannettavaansa (auto ei ollut käynnissä) sitten pöydän ääreen katsomaan numeroita ja kippuroita joita muuteltiin noin 1.5 tunnin ajan. Lopulta takaisin auton luo ja piuha kiinni ja lataa lopulta ohjelma sisällä. Sitten lähdettiin vag-commin kanssa testi lenkille ja auto tieytty tuntui aivan erinlaiselta väännöltä ja teholta tosin täysi vedossa auto teki teräviä nykäisyjä ahtaessa. Karala katsoi koneelta ajossa ja sanoi toisen puolen lambdan nostavan seos arvoja ja toisen puoleisen miinustavan epäili suutin vikaa, kun toinen labda teki korjausta niin paljon.


                      Sitten seuraavassa vaiheessa lähdin tuota vikaa selvittämään kaveri kertoi, että ei suuttimissa voi vikaa olla olinhan ajanut bensan seassa kuukausittain noita puhdistus aineita kaveri suositteli tankin suodattimen tarkistusta. Sinne sitten yhden kaverin kanssa katsottiinkin tosin pois ei saatu sitä mötikkää sieltä mahtumaan/ei uskallettukaan ottaa. Sitten ajoin vielä pari tosi raakaa forte ja redlain polttoaine järjestelmän putsaus ainetta ja vaihdoin vielä suodattimenkin. Vaan eipä nykiminen antanut armoa. Tosin siihen tuli jossain tuossa välillä ikään kuin se ahto kuoppa auto sanoo siinä 4000-5000 t kierroksen välissä vurr eikä lähde menemään välillä antaa kuitenkin kiihdyttää normaalisti esim kun ei vielä kovin lämmin. No toinen kaveri sitten epäili tuota ahtopaine tunnistinta ennen kaasuläppää niinpä se vaihdettiin. Sillä saatiinkin alapään vetoja vähän paremmiksi, mutta nykiminen ei loppunut no sitten kaveri vaihtoi omaan rs 4 ton maffin se kun oli ollut hiukan puhditon sillä oli myös sama vikakoodi kun mulla elikkäs herjas toisen puolen lambdaa nosti arvoja siellä no siltä se loppui tuo lambda vika maffin vaihdon jälkeen. Päätin sitten itse kokeilla samaa ja kas kummaa minultakin tuo vika poistui ja kaasu muuttui ikään kuin herkemmäksi. Vika ei siltikään loppunut sitten seuraavaksi päätimme tarkistaa nuo Bybassit no niistä molemmat vuosivat ja niille tulevat pienet mutka putketkin hieman hauraita no ne vaihdettiin samantien ja taas auto hiukan parani, mutta vika ei. Seuraava korjaus päätimme tarkistaa noita ahtoputkia ja sieltä löytyikin siitä y-putkesta pienen meisselin mentävä reikä se vaihdettiin ja samalla joku sellainen toisen näköinenkin putki saaihen lähistölle. Samalla kiristeltiin kaikki lemmarit, kun olivat mielestäni aivan onnettomasti kiinni ja vaihdettiin tuo n75 tai testattiin ja oli 31,4 ohmia ja naksui hyvin. Siitä taas autoparani nykiminen ehkä väheni ei paljoa enää niitä nykäisyjä tee, mutta tuo vika säilyi edelleenkin. Se lämpötila anturi on muuten ollut aina sökö en ole nähnyt tärkeäksi vaihtaa näyttä jotain 0 ja 90 välistä ja sitten herjaa sitä nokka-akselin asento tunnistinta hallia.

                      Comment


                        #12
                        Niin vielä tuosta vag-comista mistähän tuo kannattaisi hankkia olisiko se täällä ollut paketti josta tinaa itse käypäinen hinta 23?. Olisihan tuo hyvä olla, kun kannettavankin omistaa ei tartteis aina olla kerjäämässä tuolla Audin liikkeellä, että voisko katsoa vikakoodit.

                        Vielä sen verran autosta, että se kärsi saksan päässä tehottomuudesta ja joku osa sinne oli sitten audilla siellä vaihdettu joka ei kuitenkaan ollut n75 kun kysyin. No ei siitä sen enenmpiä taitaa olla romu mikä romu..

                        Comment


                        • #13
                          Pakko kommentoida: kun tuo topikkien siirto sähköpostiin ei nykyisellään toimi, joutuu aiheet käymään ns. manuaalisesti läpi. Jos otsikko olisi tyhjentävä, voisi jo selatessa valita luettavat aiheet.

                          Otsikko kuten: "Neuvoja kaivataan" on ihan yhtä havainnollinen kuin sähköposteissa niin valitettavan yleinen otsikko: "Tiedoksi". Eli otsikosta ei voi vähääkään arvata, mitä aihe käsittelee!

                          Comment


                            #14
                            juu, nää koneet on ihania ; )

                            tee nyt vaan niin kun on neuvottu ja sit diagnosoidaan lisää. eli lämpöanturi ekana ja painetestaus. sit katotaan lisää. kyllä se kuntoon saadaan.

                            vag-com maksaa noin $350 muytta se on must. jos saat APR:ltä ecu-explorerin niin osta myös se. ton saa vain tiettyihin ecu numeroihin n.$350

                            Comment


                            • #15
                              6.6.06
                              [ot] Oli sitten melko pirullinen päivä käydä lastulla...[/ot]

                              Comment


                                #16
                                Jep eiköhän tuo hiukan selvene lisää, kun nuo kaikki on käynyt läpi. Pitäis vaan saada alkuviikosta testattuakin tuo auto elikkäs onko kellään täällä seuduilla tota vag-comia? Karala kun ei niin kamalan innokas ole mihinkään ylimääräiseen testaukseen. Kiitoksia nyt näistä neuvoista laitan sit alkuviikosta lisää viestiä, kun noita osia on saatu vaihdettua. Täytyy alkaa nyt sit hommaileen tota vag-comia.

                                Comment


                                  #17
                                  Niin joo tuo päivä saattoikin olla ratkaiseva jospa se olis sitten "manattu softa"

                                  Comment


                                    #18
                                    Minulla on VAG-COM, ja sekin olisi selvinnyt jos lukisit mailisi ;)

                                    Ja tuota otsikkoa tosiaan voisi korjata, itsekin olen aiemmin jättänyt tämän lukematta sen takia...

                                    Comment


                                      #19
                                      Sorry, mulle kun nämä palstat vähän uusi juttu enkä nyt muutenkaan ole mikään hyvä näitä juttuja muotoilemaan. Niin no kyllä minä sen huomasin, että sulla tuo vag-commi on täytyy nyt kuitenkin aina kysellä, kun ei koskaan tiedä kuka nyt olisi halukas lähtemään katsomaan toisten autoa. Kerkeisitkö alkuviikosta testaamaan tuota mun autoa ja katsomaan vag-comilla mitä näyttää, kun tuo vika ilmenee..

                                      Comment


                                        #20
                                        Minä olen aika innokas rassaamaan noita pelejä, ja kyllä minä voin sitä vilkaista jossakin välissä kunhan vaan en ole tallissa ropaamassa. Soittele niin mietitään joku ajankohta, numero on siinä mailissa.

                                        Comment


                                          #21
                                          Vika löytyi vihdoinkin nyt toimii eikä enää juuri mitään vikaa hiukan vaan vielä tekee pikku nykäisyjä kiihdyttäessä. Vika oli tuossa maffilta lähtevässä haitari putkessa löystynyt sen verran, että vuoti juuresta, Venytin väliin ohuen o-renkaan ja puutuminen loppui ainakin toistaiseksi.

                                          Nyt sitten alkoi seuraavanlainen vika joka esiintyy käynnistäessä. Elikkä kun käynnistän auton kylmänä pitää tosi omituista korinaa kun sammutan auton heti kylmänä käynnistämisen jälkeen ja starttaan uudelleen niin ei mitään käy tosi nätisti. Kysymys kuuluukin onko tuolla joku pumppu mikä käynnistyy kylmäkäynnistyksessä joka voisi ääntää?? Pitää meinaan tosi outoa ääntä, mutta loppuu aina kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
                                          Viimeksi muokannut okkim; 20.5.2009, 00:51. Perustelu: Lisätty kappalejako.

                                          Comment


                                            #22
                                            Hyvä että vika löytyi. Teitkö vielä painetestin uudestaan? Se sopeutus kannattaa vielä tehdä varmuuden vuoksi.

                                            Tuo korina voi tulla siitä ilmapumpusta josta silloin mainitsin, eli kun kone on kylmä tuupataan kateille lisäilmaa. Se on siinä ison Y-putken takanurkassa, huohotinrasian vieressä.

                                            Comment


                                              #23
                                              En vielä ehtinyt paineistamaan, kun toimii kuitenkin nyt ja se nykiminenkin on todella vähäistä. Täytyy ensiviikolla koittaa tuota paineistusta, kun saa tehtyä siihen vielä paremmat välineet. Sitä sopeuttamista voisi katsoa joku päivä, kun ehdit.

                                              Mitenkäs tuo pumppu voiko se yhtäkkiä vaan hajota vai mitenkä, kun pitää meinaan tosi pahaa ääntä? Ennen kylläkin pitänyt kylmänä käynnistäessä semmoisen pienen sekunnin mittaisen korahduksen mikä loppunut heti, mutta nyt ikään kuin joku pumppu jäisi päälle ja pitää tosi pahaa ääntä. Aivan, kuin moottori olisi rikkoutumassa, mutta käynnistää ja heti sammuttaa ja taas käynnistää niin ei mitään käy aivan normaalisti.

                                              Tuo vika ilmenee ainoastan, kun kone tosiaankin kylmä seissyt vaikka 4-5 tuntia. Voisikohan tuota testata ottamalla johdon pois hajoittaako mitään? Tosiaankin näytti olevan tuo auto tosi tarkka tuosta ilmaputkesta sekoitti näköjään koneen toiminnan täysin.
                                              Viimeksi muokannut okkim; 20.5.2009, 00:50. Perustelu: Lisätty kappalejaot.

                                              Comment


                                                #24
                                                Joo katsotaan sopeutusta jossain välissä.

                                                Kyllä sen johdon voi irroittaa, ei pitäisi haitata mitään. Jos siinä on oikein viisas järjestelmä niin vikakoodin saattaa pukata. Sillähän se selviää helposti jos vika on siinä. Voihan ne pumpun moottorin laakerit olla yhtäkkiä sanoneet työsopimuksen irti.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Kävin tuossa Audilla kysymässä tuon pumpun hintaa ja se maksaisi 560? elikkäs jää takuulla sinne. Sanoivat sitten huollon puolella, ettei noita koskaan hajonnut ole mutta levinnyt kyllä. Eli tuo pumppu on aikalailla muovi pitoinen ja saattaa purkaantua itsekseen. Antoivat neuvon irroita ja kiristä kaikki pumpun osat ja rasvaa pumppu. Täytyy tuota nyt sitten illasta irroitella ja ihmetellä. Siitä se ääni kuulostaisi tulevat, kun kuuntelin äskettäin töistä lähtiessä loppuu yhtäaikaa kylmäkäynnin loputtua.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Paljonko on kilometrejä mittarissa? Oletko tarkistanut nokka-akselit...? Kuulostaa vain oireet vähän samanlaisilta kuin minun RiSassa josta olivat pakopuolen nokat aivan LOPPU !......Siis tarkoitan tuota "nykimis onkelmaa"...en ilmapumpulta kuuluvaa hurinaa, joka on normaalia!

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Kilometrejä nyt mittarissa 109000t ei kai tuolla kilometri määrällä vielä voi nokat kulua? Vai onko kyseessä kertakäyttö auto? Voishan nuokin toki tuossa jokupäivä tsekata, kun täytyy jokatapauksessa ottaa pois tuo venttiilikoppa. Tiiviste vuotaa meinaan hiukan tuolta apukuskin puolta.

                                                      Mitenkäs onko tuo kone kuinka tarkka tuosta öljyn ylitäytöstä mulla meinaan 2 milliä ylärajan yläpuolella eikä meinaa sitä millään kuluttaa. Tällä hetkellä auto tekee tuota nykimistä satunnaisesti välillä ei ollenkaan ja sitten taas välillä nykii. Tänään teki taas yhdessä kiihdytyksessä tuon puutumis ilmiön, elikkä sekin siellä vielä vaivaa. Antoi viimeksi taas jälleen vikakoodin tuosta lambdasta ja nyt olen seuraillut tuota pakoputken päätä ja se näyttäisi välillä olevan märkä.

                                                      Täytyy varmaan ensiviikolla tilata nuo molemmat etummaiset lambdat ja vaihtaa. Voihan se olla, että nuo lambdatkin tekee osansa vikaan? Tuo bensan kulutuskin on aika huimaa tankillisella ajaa noin 400 kilometriä ja sama mitenkä ajaa niin ei juurikaan vaikutusta. Kaverilla kuitenkin vastaavanlainen auto ja kulutus huomattavasti pienempi tosin kaasujalka voi olla vähän kevyempi. Onko antaa hyviä vinkkejä tuohon lambdan vaihto hommaan ja samoin jos joku tietää mistä voisi halvemmalla saada nuo lambdat niin kiitos jo etukäteen orkkikset maksaa noin 200€ kpl
                                                      Viimeksi muokannut okkim; 20.5.2009, 00:50. Perustelu: Lisätty kappalejaot.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Omalla kiesillä on nyt ajettu 130 tkm.a ja kone on levällään! Syy padan aukaisemiseen on kuluneissa nokissa jotka aiheuttivat juuri kuvaamasi kaltaisia "puutumis" - ja nykymis ilmiöitä omaan autooni. Viat tulivat esille oikeastaan vasta softauksen jälkeen. Ehdin ajella vakiolla autolla viime syksystä -> Maaliskuuhun asti (n. 25 tkm.a maantie ajoa) jolloin softa asennettiin. Sen jälkeen alkoi KAIKKI ongelmat. Auto alkoi välillä nykimään, kuten kerrot, samoin vedättäessä tuli nk. "puutumisilmiöitä"...elikkä kone kyllä kiersi mutta ahdot eivät nousseet ja veto oli vaisua...tämä oli siis satunnaista! Samoin vika koodi ilmoitteli välillä toisen puolen lamdaa vialliseksi tai seoksi laihoiksi! Kunnes kojetauluun syttyi diagnostiikkavalo......pajalle-> ei sähköistä onkelmaa-> ohivuodot kovat, puristuspaineet surkeat.....kone auki , nokat loppu samoin painimet, kannet halki parista kohtaa, 5. syl seinämässä kevyt naarmu ja turbot aivan sohlot:( Ja auto EI kuluttanut öljyä ,kävi kauniisti ja kulki hyvin em. vikoja lukuun ottamatta...autosta TÄYDELLINEN MERKKILIIKKEEN kuitillinen huoltohistoria, yhdellä omistajalla ollut(+ tietysti minä) ja muutenkin todella siisti peli..........joten epäilen kyllä niitä nokkia ?

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Juu täytyy sitten tosiaan katsoa nuo nokat vaikuttaa kyllä tosi kertakäyttö kamalta jos noin pian menevät. Tosin onhan kyseessä kohtuu korkea viritysasteinen auto joten voihan tuo mahdollista olla. Ihan mielenkiinnosta mitä tuo remppa tuli sulle kustantamaan, kun noin pahassa jamassa tuo kone oli. Varmaan jos noista nokista kulumaa löytää niin kannattaa vaihtaa ennen kuin hajoittaa muuta tuolta koneesta. Miten selkeät sulla oli nuo kulumat noissa nokissa ja oliko imupuolen nokat ihan OK?

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Miteköhän tuo lastutus vaikuttaa tuohon juttuun voisiko olla esim huonosti tehty. Katsoin vaan tuosta keskustelu ketjusta, kun sulle tuo vika tullut sitä mainintaa siitä huonosta lastutuksesta. Nyt kun olen viimepäivinä tuota bensiinin kulutusta seurannut niin vie kohtuu nätissäkin ajossa yli 17 litraa ja tankilla olen ajanut jotain reilun 300 kilometriä. Kaikki näyttäisi nyt kyllä täsmäävän tuohon mainitsemaasi nokka ongelmaan.

                                                            Én tiedä sitten voisiko tuo vika olla tuosta lastutuksesta tosiaan välillä toimii välillä ei ja kun aloin miettimään niin saattaisi jopa olla, että tuo öljyn määrä lisääntyy kokoajan. Olisikohan tässä jotain vielä pelastettavissa, kun ton lastuttamisen jälkeen ei ole vielä ajettu kuin vajaa 2000 t kilometriä Kannattaisikohan tuo ohjelma poistattaa?? Vai hätäilenkö suotta? Alkaa vaan vähän hirvittää ajatukset suurista rempoista ollut noita muita hankintoja sen verta paljon. Täytyy yrittää haistella tuota öljyä, että löytyykö bensan hajua.
                                                            Viimeksi muokannut okkim; 20.5.2009, 00:49. Perustelu: Lisätty kappalejako.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X