Täällä kun on näitä isompia tekniikanvaihtoja toteutettu, oisko tietotaitoa ensikädellä voiko etuvetoiseen vaihtaa V8 tai meren tuolla puolen toteutettuja VR6 koneen vaihtoa ?
Etuvetoja kun ei ole V8:silla ja VR6:senkin ajattelin vapaahengittävänä toteuttaa kulutuksen vuoksi. Laipan saa 01E lootaan jenkeistä vaihdelaatikon väliin ja VR6 vauhtiksen sopivan.
Konttorilla ajattelin kävästä vielä kyselemässä mutta heitetään ilmaan kysymyksiä.
Dieseltekniikka on nykyisin, hyvä sellainen paikallaan. AAT stroker kävi myös mielessä mutta kannesta saa maksaa yhtä paljon kuin V8-tekniikasta tai alakerran muutoshinta tulee toisen touhutonnin hintaiseksi?
2.5 T4 tekniikka menis heittämättä myös bensiiniversiona, mutta mistä 2.3 nokka että sais kireemmän koneen, oisko kellään?
AAN tekniikka on myös käynyt mielessä...
Etuvetoja kun ei ole V8:silla ja VR6:senkin ajattelin vapaahengittävänä toteuttaa kulutuksen vuoksi. Laipan saa 01E lootaan jenkeistä vaihdelaatikon väliin ja VR6 vauhtiksen sopivan.
Konttorilla ajattelin kävästä vielä kyselemässä mutta heitetään ilmaan kysymyksiä.
Dieseltekniikka on nykyisin, hyvä sellainen paikallaan. AAT stroker kävi myös mielessä mutta kannesta saa maksaa yhtä paljon kuin V8-tekniikasta tai alakerran muutoshinta tulee toisen touhutonnin hintaiseksi?
2.5 T4 tekniikka menis heittämättä myös bensiiniversiona, mutta mistä 2.3 nokka että sais kireemmän koneen, oisko kellään?
AAN tekniikka on myös käynyt mielessä...
Comment