Meni letku rikki. Onko pumpulta hammastankoon menevässä letkussa jonkinlaista venttiiliä? Voiko laittaa esim. normaali hydraaliletkun? Uusi aika suolaisen hintainen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4 -93 ohjaustehostimen letku
Collapse
X
-
mopopoika
ota letku irti jaa mee hydraali kaupaan ja käske tehä samanlainen on huomattavasti halvempi kuin alkuperäinen.mulla on sama homma ees letku tihkuu
-
-
Hydrauliikka liikkeessä voi teettää sellaisen letkun mihin saa liittimeen kierrettyä kuristimen, voi tarvittaessa kokeilla erilaisia.
Mulla on nyt ollut yli 100tkm teetetty letku Golfissa ilman kuristinta eikä mitään ropleemaa.
En oikein usko että tuo kuristimen puuttuminen aiheuttaa jyrinän
Comment
-
S4-92 letkussa ei ole
kuristinta, ainakaan meidän lintassa vaan sieltä löytyi pneumatiikkaletku sen hydrauliikkaletkun sisältä jossa oli noin 1/3 osassa letkun molemmista päistä 1.5mm reijät läpi sen pneumatiikkaletkun, se mokkula joka oli keskellä hydyletkua oli vain semmoinen puristettu päälirengas joka piti sen pneuman paikoillaan, ja muutenkin se hydyletku on ihan tavallista rättiletkua eli ei mitään teräsvahvistettua. Ihmetellä täytyy sitä alkuperäisen hintaa....
No teetin alkujaan myös sen letkun ilman sitä pneumaletkua, josta alkoi sen päivänen jurnutus niin auton kuin muijankin osalta joten ei muuta kuin uusiksi liitinpäät halki ja hydykauppaan, valkoista pneumaa sinne sisään ja reijät myös niin johan loppui jurnutus.
Comment
-
Palataanpa tähän ongelmaa. Eli ongelma myös ratkaistu, tein yhteen letkunippaan sisäkierteet, johon sitten kuristimeksi ruuvinpätkä, jonka keskelle porattu 2.5mm reikä. Eipä enää pumppu kavitoi. Sitä valkoista putkea en laittanut, ei tunnu tarvitsevan
Linkissä huono kuva osista:
http://img282.imageshack.us/img282/1990/12102006ln2.jpg
Comment
-
Up. Onko kukaan korjauttanut urssista tehostimen ja painevaraajan välistä
letkua? Omasta täysin seula, banjot on kuivat. Todennäköisesti vuotaa siitä kumiletkusta.
E. Soittelin Hiflexille Konalaan, niin lupasivat korjata letkun parilla eurolla.
Marmoritiskillä letkun hinnaksi tulisi loivat 430e.
E. Komento takaisin. Eivät pystyneetkään korjaamaan. Banjon päät alumiinia ja teräsnippaa
ei voi liittää.Viimeksi muokannut mikaks; 17.6.2008, 19:06.
Comment
-
Kannattaa katsoa haulla lisää mutta jos se spiraali puuttuu sieltä päästä niin urinan lisäksi ongelmaksi voi tulla öljyn kuumeneminen joka särkee paikat. Sen spiraalin nimi oli "vaimennin" joka vaikuttaa virtauksene ja ääneen.
Itse tilasin A100 -92 AAH 2,8i koneenseen täydellisen letkusarjan (=alkuperäistä 100% vastaava) jenkeistä pari vuotta sitten hintaan USD 99,- eli noin 60-70 euroa. Pelasi hienosti sen jälkeen. kts. ebay motors tai sainko minä osuman kun googlasin osanumeron.
Comment
-
Täytyy täsmentää että "sarjalla" tarkoitin sarjaa jossa on 1 letku, tiivisteet ja banjo-pultti. Mutta kuitenkin täysin alkuperäistä vastaava.
Comment
-
Nyt sitten pamahti pumpun ja ohjausvaihteen välinen letku. Vuoto on vielä
suhteellisen lievä, mutta uusia tuo täytyy.
Netistä yrittelin etsiä tuota letkua urssiin, mutta eipä löytynyt osumia
osanumerolla. (4A0 616 735 A) Nyt jos joku osais löytää jonkun firman
ulkomailta, mistä näitä letkuja saisi hommattua järkevään hintaan, niin
voisi alkaa järjestämään kimppatilausta.
Comment
-
onko joillaki hävinnyt tämä kyseinen jyrinä/ulina kun on laittanut jonkunlaisen kuristimen teetettyyn letkuun. itsellä alkoi kans tämä järjetyn jyrinä kun teetätin uuden letkun vainhoilla päädyillä. saako itse tehtyä jotakin patentteja vai hommaako suoraan alkuperäisen ulkomailta kun marmorilla maksoi vaivaiset 388 € :D
Comment
-
Tarkoitatko nyt itse letkua vai sitten jos sen kuristimen jättää pois? Jos se kuristin ei ole siellä niin se kavinoi, johtuen todennäköisesti liian pienestä vasta paineesta, tai niin minä näkisin.
Itse tein omaani letkun hyödyntäen sen vanhan pään, eli kuristin jäi paikalleen. Rutisee silti, johtuu varmaan pommille menevän letkun vuodosta.
Comment
-
ja eikä tuo paha olisi uutena ostaa http://www.autonosat24.fi/audi/100-s...en-letku-putki jos tämä nyt sitte on oikea ?
Comment
-
Tarkoitatko nyt itse letkua vai sitten jos sen kuristimen jättää pois?
Itseasiassa taitaa haku komennolla löytyä juttuakin ko. asiasta ja aikaslailla runsaasti.
Tosiaan noita letkuja ovat hydikkäliikkeissä teettäneet ja ongelmia on alkanut pukata päälle, voiskohan sen teettää silleen, että jättäs sen kuristimen entisestä, hmm....
Tulis aikaslailla halvemmaks.
Toki vanhoja kun muistelen, niin eräs foorumilainen oisko ollu Joensuusta löysi uuttavastaavan letkun purkaamolta hintaan 20 erkkiä, eli aina kannattaa kysellä. Ei siellä purkaamoillakaan välttämättä ole asiantuntijoita, jotka oikeat hinnat tietäisivät;)).
Comment
Comment