Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

megasquirt -> sen kustannukset

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• megasquirt -> sen kustannukset

oli kohdeauto, jossa on K-jet. minkähintaiseksi tulee lopullinen järjestelmä? kun pitäs hommata myös bensakisko, suuttimet, imusarja. tuo 1B:n imusarja ei ehkä käy. saako suuttimia mistään käytettyinä/halvalla?

vinkkejä.

Järkihintaisia suuttimia saa ainakin VPV:ltä, käytettyinä toki löytää halvemmallakin.

Comment

1b:n imusarja käy ja multa löytyy ylimääränen bensakisko 10v:hen.K-jetin pumppukin riittää alkuun hyvin.

Comment

mahtuuko se bensakisko sinne imusarjan ja kannen väliin?

Comment

Itse olen tavannut sanoa, että tonnin laulu, jos tyhjästä lähtee. Aina voi ostaa käytettyjä ja siten edullisempia osia, mutta käytetyistä suuttimistä mulle riitti yksi kokemus. Hitachi-sytkällisiin audeihin on tehtävä tai vaihdettava viisilovinen HALLin haitta ja TPS:kin on hommattava. Pikku osia, mutta eivät suinkaan ilmaisia. Myös ilmansuodatus on järjestettävä uudelleen.

Comment

ohjaako se partcolla myynnissä ollut sarja (MS V2.2) sytytystä? miten se megasquirt kytketään sytytykseen? sinne sytytys-yksiköllekö? ilmansuodatuksen voi järjestää helposti (putki turbolta + tuning-filtteri), mutta tuo bensakisko kiinnostaa, kun ainakaan 1B:ssä ei ole liikoja tiloja imusarjan/kannen välissä,

Comment

En tunne partcon sarjaa, kun käytän noita turtanan levyjä. Sytty kytketään suoraan sytkävahvistimelle. Paas surffaten www.msefi.com

Comment

Working...
              X