Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
oli kohdeauto, jossa on K-jet. minkähintaiseksi tulee lopullinen järjestelmä? kun pitäs hommata myös bensakisko, suuttimet, imusarja. tuo 1B:n imusarja ei ehkä käy. saako suuttimia mistään käytettyinä/halvalla?
Itse olen tavannut sanoa, että tonnin laulu, jos tyhjästä lähtee. Aina voi ostaa käytettyjä ja siten edullisempia osia, mutta käytetyistä suuttimistä mulle riitti yksi kokemus. Hitachi-sytkällisiin audeihin on tehtävä tai vaihdettava viisilovinen HALLin haitta ja TPS:kin on hommattava. Pikku osia, mutta eivät suinkaan ilmaisia. Myös ilmansuodatus on järjestettävä uudelleen.
ohjaako se partcolla myynnissä ollut sarja (MS V2.2) sytytystä? miten se megasquirt kytketään sytytykseen? sinne sytytys-yksiköllekö? ilmansuodatuksen voi järjestää helposti (putki turbolta + tuning-filtteri), mutta tuo bensakisko kiinnostaa, kun ainakaan 1B:ssä ei ole liikoja tiloja imusarjan/kannen välissä,
Comment