Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A käy kylmänä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 7A käy kylmänä

    Onkohan termostaatin vaihto edessä vaiko mitä pitäisi tehdä, pidempää matkaa ajaessa, esim moottoritiellä, koneen lämmöt jossain 60 hujakoilla, ilmeisesti reilusti liian alhainen? Kun taas kaupungissa pyörittäessä lämmöt pysyy siellä 90 hujakoilla, missä pitäsikin.

  • #2
    No termari ehdottomasti ellei multisensorilla ole johtovikaa. Koitapa katsoa sen kortongin alle miltä ne johdot näyttää. Samalla kannattaa ko. tutista leikata "ylimääräiset" läpiviennit auki, että vesi pääsisi poiskin. Tämä siis jos tutti osoittaa alaspäin kuten turbovehkeissä.

    Comment


    • #3
      Täysin normaalia tietoa lämpömittarilla. Todellinen käyntilämpö on muuta. Taistelin omani kanssa muutama vuosi sitten. Vaihdoin termarin ja anturin; ei muutosta asiaan. Samoin kyllä toimi vanha malmivitonenkin (2.0E). Ilmeisesti johtuu ajoviiman jäähdyttämän syylarilta tulevan viileän nesteen jäähdyttämästä termostaattikotelosta. 7A:n termarin vaihto on todella hyvää ajankulua. Suosittelen hyvää työkaluvalikoimaa, pakettia laastaria ja purkillista rauhoittavia.

      Comment

      Working...