Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkin ei aina irrota S3 8P

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkin ei aina irrota S3 8P

    Kytkin ei aina irrota?? Vaihdettu Kiinteä vauhtiapyörä ja sachs race asetelma Noin 3tkm sitten edellisen omistajan toimesta..nyt vaihdettu uusi työsylinteri, pääsylinteri..ilmattu kolmeen kertaan sen jälkeen... Ongelma ilmenee kun yrittää vaihtaa ykköseltä kakkoselle. kytkinpohjassa vaan tuppaa jungertaa eteenpäin,ei irrota... Vaihde ei lähde pois päältä kuin väkisin tai pumppaamalla poljinta. Ei tee koko ajan .. Aika ajoin... Missä vois olla vika???
    Viimeksi muokannut Jopox; 10.1.2017, 19:24.

    #2
    Painelaakerin kunto? Tuntuuko kytkinpolkimessa selkeää värinää tai kuuluuko ylimääräisiä ääniä kytkin pohjassa? Tai jumittaa rihlaan.

    Comment


    • #3
      Ei tunnu värinää, eikä kuulu ääniä

      Loppuun huumori tuon kanssa...
      Viimeksi muokannut Killeri; 11.1.2017, 07:50. Perustelu: Viestit yhdistetty. Älä tee heti perään uutta viestiä, vaan editoi vanhaa.

      Comment


      • #4
        Tuttu juttu mulle kun käytin eräässä autossa tarvike levyä. Kytkinlevy ei liiku riittävän herkästi kytkinakselin rihloissa ja jää välillä "nojaamaan" vauhtipyörää vasten. Levyn rihloja voi hieman väljentää kapealla viilalla. Mutta tosiaan painelaakeri voi myös aiheuttaa tämän mutta vika on silloin yleensä pysyvä.

        Comment


        • #5
          Painelaakeri vaihdettu 1000km sitten.. Alkuperäisosa

          Comment


            #6
            Asetelma voi vioittua niin, että ei irroita vaikka kaikki olisi näennäisesti kunnossa. Todennäköisesti tässä tilanteessa poljintuntumassa olisi silti sanomista.

            Comment


            • #7
              Uusi race asetelma tulossa ens viikolla.. Saa nähdä ratkeaako ongelma

              Comment


                #8
                Vähä offtopic mut aiheuttaako sulla tuo kiinteä vauhtis värinöitä koriin n. 2400 kierroksilla ? Erityisesti auton perästä kuuluvaa resonointia. Mulla sasch sre ja pelannu hyvin, paitsi noi värinät ja huminat/tärinät 2400..

                Comment


                • #9
                  Onko tuossa silmälaakeria, sen viottuminen ainakin pitää vetoa päällä.

                  Comment


                  • #10
                    Juu. Sama pärinä kuuluu...

                    Comment


                    • #11
                      Asetelman rihlat hiottu kevyesti viilalla ja vaihdettu akseliin oikea rasva... Niin nyt toimii...

                      Comment

                      Working...
                      X