Terve - laitoin tämä vitutus-osioon myös, oli alkuun niin vahva tunne.
Äsken starttasin 2 vrk seisonutta A7:aa. Pakkasta -17,5.
Webasto oli päällä sen 20 min. Remuc näytti latauksen olevan lähes tapissa, akkulaturi ollut yöllä kiinni.
Auto käynnistyi, mutta sammui hyyteen pari sekuntia myöhemmin. Antoi infotauluun lähes kaikki mahdolliset häiriöt, mm. vaihdelaatikosta (rajoitettu käyttö), kaukovaloassistentista, jne. Kaikki nämä toimineet moitteettomasti ennen tätä käynnistystä.
Annoin odottaa pari minuuttia ja starttasin uudelleen. Käynnistyi normaalisti, mitään näitä virheilmoituksia ei enää tullut. Ainoastaan keltainen moottorivalo palaa vielä mittaristossa. En lähtenyt ajamaan vaan jätin vaimon auton parkkiin.
Mitäs tästä tulisi ajatella? Kuka ystävällinen pystyisi tänään Tampereella lukemaan vähän koodia? A6 starttasi kuin palmun alta, mutta sillä ajettiin eilen 600 km.
Äsken starttasin 2 vrk seisonutta A7:aa. Pakkasta -17,5.
Webasto oli päällä sen 20 min. Remuc näytti latauksen olevan lähes tapissa, akkulaturi ollut yöllä kiinni.
Auto käynnistyi, mutta sammui hyyteen pari sekuntia myöhemmin. Antoi infotauluun lähes kaikki mahdolliset häiriöt, mm. vaihdelaatikosta (rajoitettu käyttö), kaukovaloassistentista, jne. Kaikki nämä toimineet moitteettomasti ennen tätä käynnistystä.
Annoin odottaa pari minuuttia ja starttasin uudelleen. Käynnistyi normaalisti, mitään näitä virheilmoituksia ei enää tullut. Ainoastaan keltainen moottorivalo palaa vielä mittaristossa. En lähtenyt ajamaan vaan jätin vaimon auton parkkiin.
Mitäs tästä tulisi ajatella? Kuka ystävällinen pystyisi tänään Tampereella lukemaan vähän koodia? A6 starttasi kuin palmun alta, mutta sillä ajettiin eilen 600 km.
Comment