Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 6-v manuaali 200 3B:n jatkoksi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • V8 6-v manuaali 200 3B:n jatkoksi?

    Käykö V8(4.2L) vauhtipyörä 3B:hen(200 20V)? Vaiko onko S2 limppu way to go? Ei ole lelukirjaa mistä vertailla osanumeroita ja tietoa kuulassa vielä vähemmän. Kyseessä siis 6-vaihteisen V8(4.2L) lootan(en tiedä mallia vielä) ja 200 20V 3B koneen yhdistelmä. Laatikosta taaksepäin on selvää, mutta tuo väli...

    #2
    s2 limppu is the tie.

    vauhtipyörä ja kykä on ASKI riippuvainen.

    Comment


      #3
      Anle on täysin oikeassa. 5-mukisen perään, jos pulttaa 01E-sarjan askia (pakki vas ylh) 016:n tilalle on helpoin ja paras vaihtoehto S2 3B:n vp+kytkinsetti.
      Jos ei ole tekemässä hipo hipo settiä niin tietysti AAN legot voi myös laittaa. Sillä saa vähän käyttömukavuutta, mutta myös epälyksen kestävyydestä...

      Kaiketi 7A palikat voi myös laittaa. Onko kukaan vieläkään saanut selville mitä eroa 3B S2 ja 7A limpuissa on?

      Comment


      • #4
        Kun ei ole tuota raamattua, niin kuinka paljon 3.6 V8 6v lootan välitykset eroaa 4.2 V8 6v välityksistä?
        3.6=CBM
        4.2=CBN
        Kait?

        Comment


          #5
          Onkohan tässä linkissä niitä välityksiä?

          GEARBOX
          3.50 1.89 1.32 1.03 0.86 0.73 ** CBM **#
          3.50 1.89 1.32 1.03 0.81 0.68 ** CBN

          Comment


          • #6
            Eikö 3.6 V8 manuaali ollut 5-vaihteinen 016-sarjalainen ja vasta 4.2 V8 on 6-vaihteinen 01E.

            Comment


            • #7
              3.6 on saannu sekä 5v että 6v manuaalia. 5v on sama kuin 200 20V loota. Luulisin.
              6v nimenomaan 91/92 eteenpäin.

              Comment


                #8
                Jos V8:n askit ovat CBM ja CBN niin kyllä ne ovat molemmat 01E, kun kerran Charlien sivuilla ovat. Eli ei sama kuin 200-20v 016-torsen.

                Perhealbumi kertoisi lisää.

                Comment


                • #9
                  3.6L V8 5vaihteinen on AWW ja ilmeisesti sama 016 loota kuin 200 20V.
                  The 01E transmission is the one found in S-cars, and in the European V8's and A8's. The '91 V8 5 Spd was a type 016 transmission, the '91 6 Spd was a type 01E which we never saw here in the US.

                  Comment


                    #10
                    No perhealbumi kertoo mun rajoittuneella selaustaidolla vain:

                    CBM 6S 08/91-11/93 V8
                    CBN 6S 08/91-07/92 S4
                    CBN 6S 08/91-11/93 V8

                    Onko siellä mahdollisesti jossain lisätietoa noitten sisällöstä ja missä malleissa niitä on ollut?

                    Comment


                    • #11
                      Jos oisin aamulla kuollut, niin enpä ois sitäkään tiennyt, että 3.6 V8:a on valmistettu 4.2:n kanssa samaan aikaan.
                      Albumi näyttäisi tukevan tätä väittämää ja mobilessakin oli näemmä muutama uudempi kuin -91 3.6 V8 myytävänä.

                      Comment


                        #12



                        Tollanen 7kg:n PO metallin cromo pyörä löytyy, jos kiinnostaa niin pistä privaa.

                        Comment

                        Working...
                        X