Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4: Seuraava vaihe

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    bensaa putkistoon, vanha rallikikka :)

    Comment


    • #32
      :-) Juu ei. Paukka ei oikein iske. Eikä taida motronic tuota toteuttaakkaan.

      Muita ehdotuksia?

      Comment


      • #33
        No(s) kaasut :)

        Comment


        • #34
          :-) Ideat paranevat. Seuraavaksi varmaankin ehdotuksena jet assist.

          Mitä vielä - suoraan turbon vaihto combound (oikea termi?) malliin.

          Oikeasti, käyttöautolle sopivia muutoksia, jolla asiaan voisi vaikuttaa. Kaveri ehdotti pakosarjojen uusimista. Kuinka paljon tällä olisi vaikutusta? Työtä ainakin reippaasti..

          Comment


          • #35
            Mitä keinoja olisi saada turboja nopeammin heräämään? Turbot vaihtoon on toki yksi, mutta onko muita.
            Eipä ole.

            Comment


            • #36
              Ilokaasun käyttö on yksi ainoista saada ahtimet heräämään nopeammin, lisäksi tosiaan bonuksena tulee se että se tuo tehoa vaikkei ahtimet ole herännytkään. Itselle tulossa tälläinen järjestelmä koska ahtimen herääminen projektissa tulee olemaan iso ongelma ilman rajua paukkusysteemiä.

              Comment


              • #37
                Pientä infoa kaipaisin noiden downpipien poistamisen suhteen. Pikaiseen katsoin tuota kiinnitystä kun auto oli hetken aikaa nosturilla ja eipä sinne oikein tahdo nähdä.

                -suojapelti downpipesta on ilmeisesti pakko ottaa pois ennen kuin putkea saa pois ollenkaan?
                -onko putken suojapelti kiinni putkessa vain alapäästä?
                -vetovarren suojapelti on ilmeisesti kiinni niillä kahdella näkyvällä ruuvilla eikä kolmatta ole yläpuolella?
                -ilmeisesti vetovarren suojapellin poistamisen jälkeen pääsee kiinni DP:n kiinnityspultteihin eikä muuta purkamista tarvita?
                -onko ilma-avaimet ns. pakollisia DP:n pulttien avaamisessa?
                -lähteekö DP:t helposti pois kun ruuvit on irti vai pitääkö ne taiteilla sieltä pois (toisin sanoen onko nosturi pakollinen vai onnistuuko montun päällä)?

                Alan ymmärtämään, että tuossa hieman palaa aikaa ennen kuin putki on irti ja toinen tilalla..

                Comment


                  #38
                  Suojapelti pitää laittaa syrjään, mutta pois sitä ei saa kuin downpipen jälkeen. Se on kiinni yläpäästä kahdella pultilla ja alhaalta klemmarilla.

                  Vetarin pään suojapelti on kiinni kolmella pultilla, siellä keskellä ylhäällä on yksi kivasti piilossa.

                  Kyllä myös konehuoneesta pitää purkaa tavaraa tieltä, itse otin ilmanputsarin, MAFfin ja sen haitarikumin sekä paisuntasäiliön pois tieltä. Yläkautta saa pari mutteria puoleltaan sekä lambdat.

                  Ilma-avaimet? En tiedä mitä tarkoitat noilla, mutta kyllä ne irtoaa ihan tavallisella 17 millin lenkillä. Räikkälenkki on aika kova sana.

                  Toiselta puolelta DP tuli helposti pois, toiselta puolelta piti laskea apurunkoa koska lambda oli siinä jumissa.

                  Paljon auttaa purkamisessa jos tietää etukäteen missä on mitäkin, ja sen taas oppii esim. koneen irroituksessa kun pääsee ihmettelemään paremmin missä pultit on. Kyllä se aikansa ottaa kun tuota alkaa purkamaan...

                  Comment


                  • #39
                    Kiitti infosta. Arvelinkin, että se putken suojapelti on ylhäältä kiinni. Meinaa olla aika ahdas rako ottaa DP pois - näytti kyllä siltä, että se ei mahdu siitä.

                    Vetovarren suojapelti on sitten mielenkiintoinen irrottaa. Pitää olla aika akrobaatin kädet..

                    Ilma-availamilla tarkoitin paineilma-räikkää. Mietin vain, että onko siellä yhtään tilaa liikuttaa lenkkiavainta (alakautta lähinnä) vai pitääkö olla paineilma vehkeitä, että saa ruuvit auki.

                    Comment

                    Working...
                    X