Morjesta vaan! Ensimmäinen viesti ja viankuvauksella liikenteeseen, tottakai!
APY-moottorinen Ässä on ma-ke välillä syöpötellyt kaksi paisuntasäiliöllistä nestettä. Ajoa tuli kys. aikavälillä karvan alle 60km, joten on sitä kai johonkin mennyt jonnin verran, eikö? Jakopää pumppuineen on tehty muistaakseni 2/15, autossa on lastu sekä Eberi, joka on kylmillä säillä käytössä.
Lämmöt on pysyneet kurissa pk-seudun kehäteillä tasaisessa ajossa (50-80km/h @ 90C) ja rampilta kiihdyttäessä ei ole rykinyt. Öljy sekä tikussa että korkissa on normaalin väristä, myös öljyn taso pysynyt ennallaan. Pakokaasuista on sen sijaan vähän hankala sanoa, kun kylmällä säällä höyryä on joka tapauksessa, eikä ole mielestäni haissut kuin kylmänä vähän rikkaalle.
Eilen illalla tein myös kylmäkäynnistystestin täytetylle paisuntasäiliölle enkä tyhjäkäynnin laskemiseen saakka odotellessa nähnyt kuplia. Säiliön ympäristössä ei näy jälkiä, että olisi sylkenyt nestettä korkin seudulta. Koitin myös etsiskellä vuotokohtia, mutta puhelimen ledillä pimeässä oli elämä vaikeaa. Koitan vielä huomenna päivällä uudestaan fikkarin kanssa, kun on vapaata. Ajattelin myös käytellä koneen lämpimäksi asti ja laittaa puhtaan pahvin alle, jos vaikka näkis loriseeko jostain.
Mutta tulisiko täältä vielä kokemuksia, ohjeita, vinkkeä, parhaita käytäntöjä? Kannentiiviste kuitenkin mennyt, vaikkei teekään espressoa? Kansi halki, kun vaihdoin tulpatkin hiljattain ja kenties sössin (kiristin kyllä momenttiin)? Turbo antaa hieman paranormaalia ääntä täysillä ahdoilla ja uusi istuu jo kämpän lattialla - onko sieltä koskaan hukannut nestettä?
Tämä threadi tuli jo tsekattua läpi, mutta tulikohan nesteasiaa koskaan ratkaistua..
APY-moottorinen Ässä on ma-ke välillä syöpötellyt kaksi paisuntasäiliöllistä nestettä. Ajoa tuli kys. aikavälillä karvan alle 60km, joten on sitä kai johonkin mennyt jonnin verran, eikö? Jakopää pumppuineen on tehty muistaakseni 2/15, autossa on lastu sekä Eberi, joka on kylmillä säillä käytössä.
Lämmöt on pysyneet kurissa pk-seudun kehäteillä tasaisessa ajossa (50-80km/h @ 90C) ja rampilta kiihdyttäessä ei ole rykinyt. Öljy sekä tikussa että korkissa on normaalin väristä, myös öljyn taso pysynyt ennallaan. Pakokaasuista on sen sijaan vähän hankala sanoa, kun kylmällä säällä höyryä on joka tapauksessa, eikä ole mielestäni haissut kuin kylmänä vähän rikkaalle.
Eilen illalla tein myös kylmäkäynnistystestin täytetylle paisuntasäiliölle enkä tyhjäkäynnin laskemiseen saakka odotellessa nähnyt kuplia. Säiliön ympäristössä ei näy jälkiä, että olisi sylkenyt nestettä korkin seudulta. Koitin myös etsiskellä vuotokohtia, mutta puhelimen ledillä pimeässä oli elämä vaikeaa. Koitan vielä huomenna päivällä uudestaan fikkarin kanssa, kun on vapaata. Ajattelin myös käytellä koneen lämpimäksi asti ja laittaa puhtaan pahvin alle, jos vaikka näkis loriseeko jostain.
Mutta tulisiko täältä vielä kokemuksia, ohjeita, vinkkeä, parhaita käytäntöjä? Kannentiiviste kuitenkin mennyt, vaikkei teekään espressoa? Kansi halki, kun vaihdoin tulpatkin hiljattain ja kenties sössin (kiristin kyllä momenttiin)? Turbo antaa hieman paranormaalia ääntä täysillä ahdoilla ja uusi istuu jo kämpän lattialla - onko sieltä koskaan hukannut nestettä?
Tämä threadi tuli jo tsekattua läpi, mutta tulikohan nesteasiaa koskaan ratkaistua..
Comment