Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kokemuksella sanon että tiiviste uusittava joka kerta. Melkein kaikissa konsernin pitkittäisissä v6 koneissa on kasaan puristuva kupari tiiviste. Kovaa kupari tiivistettä ei kannata käyttää, liian usein nähnyt kun kova jäänyt vähän tihkumaan kun moottori lämmin. Hommaat uuden kasaan puristuvan kupari tiivisteen niin selviät turhalta sotkulta kun joudut uusiksi tiivistämään sen propun :)
Nelosdieselissä käyttänyt varmaan neljä kertaa samaa proppua integroidulla kuparitiivisteellä eikä vieläkään vuoda, en tiedä mikä siitä kutosesta sitten tekis erilaisen..
Comment