Onko kellään kokemuksia tai kuullut semmosta että voiko nokkaketjun reilu löysyys tehdä tommosta kylmänä että ei oikein käy? Kylmänä jos ei vielä kunnon öljynpainetta ole ja kiristin ei kiristä ketjua tarpeeksi kireälle? Laitoin kaikki uudet puolatki ja sytytysvahvistin on uusi joten vaihtoehtoja ei enää paljon jää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 1.8T käy kolmella
Collapse
X
-
Morjesta osaisiko viisaammat neuvoa. Auto ei käy ollenkaan kakkospytyllä tulpat+puola vaihdettu suuttimien paikkaa vaihdettu. Olisiko mahdollista että sytytyksen ohjaus yksikkö olisi hajonnut niin että ei anna anna käskyä 2 puolalle ?? Neuvoja kaivattaisiin.
Comment
-
Juu voihan sekin olla että olis venttaali palanut mutta ku eise pidä minkään näköstä mekaanista ääntä. mutta eipä se nyt ole kuin muutaman minutin homma. Ja hyvähän se on katsoo kuinka pahasti ne vuotaa voi kyllä olla et tulee vaan paha mieli :D mutta onhan tollakin se 380 jo ajettu :D
Comment
-
Itellä samaa ongelmaa, aluksi kun starttaa käy hetken OK, mutta 10sec jälkeen alkaa vatkaamaan ja käymään vajaalla, putkessa paukkuu käy todella rikkaalla. Ja ennen tätä rötäs ahdoilla muuten toimi ok.
Onko vinkkejä alkaa olemaan jo usko koetuksella. Onko pääkaupunkiseudulla ketään audi experttiä kuka sais tän auton kuntoon?
Vaihdettu / Tsekattu:
Bensanpaineet, bensaputket, suuttimet, tulpat, puolat, sytytyksenvahvistin, maf.
Autona A4 aeb 1.8TViimeksi muokannut penaaz; 2.3.2011, 19:14.
Comment
-
Itellä samaa ongelmaa, aluksi kun starttaa käy hetken OK, mutta 10sec jälkeen alkaa vatkaamaan ja käymään vajaalla, putkessa paukkuu käy todella rikkaalla. Ja ennen tätä rötäs ahdoilla muuten toimi ok.
Onko vinkkejä alkaa olemaan jo usko koetuksella. Onko pääkaupunkiseudulla ketään audi experttiä kuka sais tän auton kuntoon?
Vaihdettu / Tsekattu:
Bensanpaineet, bensaputket, suuttimet, tulpat, puolat, sytytyksenvahvistin, maf.
Comment
-
Voi olla myös röpötyksen ääniä,jos ilmamassamittarin lamelli irtoamassa. Minulla oli vastaava oire audissa. tsekkasimme vian vaihtamlla toisesta audista mittarin ,vika löytyi. Mittari maksoi 320 eur laakkosella.
Comment
-
Morjens.
Audi seisoi päivän paikoillaan ilman käynnistystä ja toimi edellisenä ajo kertana normaalisti. Päivän seisoskelun jälkeen koitin käynnistää niin tuntui turhankin vaikealta lähteä käymään. Annoin samalla vähän kaasua niin moottori tärisi voimakkaasti. Tulpat ja puolat katottiin ja vaikutti olevan ihan ok. Nyt sitten on ongelma että missä mahtaa olla vika? Lueskellut vähän foorumeilta jo että kipinän vahvistin on ollut monella vähän saman oloisten ongelmien syynä. Nappasin johdot irti siitä vahvistimesta ja löin takasin kiinni niin nyt ei tahdo luvata että lähtisi käyntiin ollenkaan. Käyny parista varaosa liikkeestä kyselemässä moista osaa mut yhdestäkin ohjattiin suoraa Laakkoselle.
Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Comment
-
-
Comment
-
Minusta nimenomaan tässä tapauksessa kannattaa kokeilla halpaa terviketta, koska osa on (näin arvelen) paikassa, josta se on helppo vaihtaa. Se joko toimii ta ei. Kokeilu maksaa runsaat kaksi kymppiä, joka on vain 6 % marmorin hinnasta.
Comment
Comment