Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 käynnistysongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 käynnistysongelma

Mielipiteitä kysyisin, vm 2008, 1.8 ei käynnisty. Virrat tulee ja startti pyörittää mut ei edes lupaa käyntiin. Auto ollu mulla vajaa 4kk, hinautanko suoraan Audicenteriin vai myyjäliikkeeseen? Vikakoodilukijaa tms.ei ole eikä kyl osaamistakaan. Onkohan kallis paukku edessä?

Paukun hintaa on mahdoton arvioida, kun ei ole tiedossa, miksi ei käynnisty. Vikamahdollisuuksia on lukemanton joukko tai sitten ei ole vikaa laisinkaan. On vain polttoaine loppu.

Comment

Soita myyjäliikkeeseen ja kysy miten toimitaan. Jos heillä on joku korjaamo jota käyttävät niin sinne, jos ei niin kysy Carplus Turku josko he tutkisivat missä vika. Tai sitten AC:lle.
      Mutta ensin soitto myyjälle, jotta kustannusjako on selvä korjauksesta.

Comment

Vika ei täysin selvillä vielä, ketju ilmeisesti katkennut ja kunnon moottorivika tän takia. Myyjäliikkeestä sain erinomaista palvelua ja asia mun osalta hoidossa. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Comment

Paljonko oli ajokilometrejä?

Comment

113000

Comment

Ketju varmaan venynyt eikä katkennut? En oo yhtäkään katkennutta nähnyt. Onko vielä tutkinnassa vai uutta konetta?

Comment

Olen korjannut katkenneita 1.8TSI ketjuja. Ei ole mikään erikoisuus.

Comment

Working...
                X