20v kakssatku on alkanu ravistaa. Ei ilmeisesti kokoaikaa, mutta 60-90 vauhdissa tuntuu. Varsinkin vapaalla rullatessa/hidastettaessa. Ravistus ei tunnu niinkään ratissa kuin persiissä, joten epäilen sen tulevan taka-akselistosta. tarkemmin ei pysty sanomaan kun ajometrit on viime kuukauden aikana olleet luokkaa 50km.
Autoon on laitettu eteen uudet tukivarret+raidepäät ja taakse uudet raidetangot. Lisäksi konin iskarit ja H&R:n vieterit. Myös 225leviät seiskaroistaset lämiskät on uutta, kuin myös pikkuratti elämää hankaloittamaan :)
Remontin jälkeen leimasin auton ja pyysin kiinnittämään eritysihuomiota takapään pusliin -> hyvät on. Siitä nelipyöräsuuntaukseen/uusien renkaiden asennukseen ja hetken kaikki olikin hienosti (paitsi autosta tuli huomattavasti uraherkempi ajettava orggisalustaan/renkaisiin/rattiin verrattuna). Tuon rojektin jälkeen autolla on ajettu vajaa tuhat kilsaa, ja nyt olen alkanu huomioida ravistusta.
Täytynee jokupäivä kokeilla eri pyöriä, vaikka en usko että fillarit ravistais.
Mistäpä siis alkaa metsästää syyllistä?
Autoon on laitettu eteen uudet tukivarret+raidepäät ja taakse uudet raidetangot. Lisäksi konin iskarit ja H&R:n vieterit. Myös 225leviät seiskaroistaset lämiskät on uutta, kuin myös pikkuratti elämää hankaloittamaan :)
Remontin jälkeen leimasin auton ja pyysin kiinnittämään eritysihuomiota takapään pusliin -> hyvät on. Siitä nelipyöräsuuntaukseen/uusien renkaiden asennukseen ja hetken kaikki olikin hienosti (paitsi autosta tuli huomattavasti uraherkempi ajettava orggisalustaan/renkaisiin/rattiin verrattuna). Tuon rojektin jälkeen autolla on ajettu vajaa tuhat kilsaa, ja nyt olen alkanu huomioida ravistusta.
Täytynee jokupäivä kokeilla eri pyöriä, vaikka en usko että fillarit ravistais.
Mistäpä siis alkaa metsästää syyllistä?
Comment