Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

huohotinputki

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

huohotinputki

Mistä löytyy tämä kyseinen putki/ miten pääsee helpoiten käsiksi/ minkä näköinen??? A4 1.8tq -99 ANB

Totanoin. Mistähän lienee kyse?

Comment

Itselleni tuli heti mieleen eräiden opiskelijoiden järjestämä usein melko railakas "kaljaralli", löytyypi osoitteesta: http://www.kyweb.fi/fi/vapaa/kulttuu...ukkaputki.html

Tosin automallin mainitseminen viittaisi siihen että ollaan ettimässä jotain hukkaportin tai vaikkapa huohotinputken tyylistä osaa.

Comment

tosiaan

Huohotinputkea tarkoitin... ajatukset juoksee ihan missä sattuu....

Comment

Kestääkö autoa käyttää käynnissä ilman että huohotinputki on paikallaan?

Comment

Ööö, mikähän mahtaa olla vialla?

Comment

itse itelleni vastaten... ei voi, jää alipaine letkuja irti. En ainakaan viitsi itse kokeilla

Comment

Jos on kyse siitä lohkon kyljestä tulevasta huohotinputkesta niin en tiedä kuinka kauan lienee itsellä ollut poikki ennen korjausta, ja eihän tuo kone oo levinny. Kyllähän se sieltä hiekkaa ja muuta törkyä voi kiskoa imuilman sekaan.

Comment

Joo, itse ajattelin ihan samaa että voi olla hiekkaa tai jotain siellä imuilman seassa. Voihan se olla että joku paikka on voinu mennä vähän tukkoon. Vag-comilla varmaan vois nähdä että onko siellä tukoksia, mutta eipä sitäkään ole. Mutta letkut on nyt aikakin puhtaat ja kohta on auto taas läjässä, pääsee kokeileen taas.
                  Osaako kukaan sanoa miten tankin saa irti, ajattelin vaihtaa bensansuodattimen vielä tässä samalla. Käytin tankin kiinnikkeet irti mutta tankki tuli vain 5cm alaspäin. Ei oikeen pääse käsiksi.

Comment

Working...
                  X