Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 1.8T:hen 3" down pipe ja 3" race katti.. kokemu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A3 1.8T:hen 3" down pipe ja 3" race katti.. kokemu

    Joo elikkä mulla ois tossa varastossa(sain auton mukana) 3" down pipe ja 3" race katti et onko kokemuksia miten vaikuttaa teho puoleen? Autossa nyt ABT 215hv viripaketti, eli lastu vapari ja 2,5" cat back.. Ois tarkotus juntata noi palikat koneeseen lähiaikoina.

  • #2
    Mulla oli edellisessä A3:ssa kans ABT:n lastu ja catback. Sitte vaihdoin putken turbolta asti 3" ja kisakatilla. Kyllähän siitä hieman vaikutusta oli ja jaksoi vetää paremmin isoilla kierroksilla. Kyllä sen ainakin persdynossa huomas...

    Comment


    • #3
      Mulla oli edellisessä kulkineessa (A3 1.8T) Bn-pipesin 2.75" turbo-back putki ja HJS:n WRC-katti. Omien kokemuksien perusteella yläkierroksille tuli vääntöä lisää. Miinuksena oli äänimaailman muuttuminen kovemmilla kierroksilla.

      Comment


      • #4
        Itellä a4 ,mutta 3" dp ja ilman kattia.Suurin ero oli kun poisti katin ja 3" putki tilalle. 3" katti ja dp autto vartilla 0.7-0.8s kun chippi ja suuttimet yksin 0.7s.

        Comment


          #5
          Jep.. pitää vissiin laittaa palikat paikalleen lähiaikoina kun alkaa tuntumaan laiskalta tuo kulkupeli. Jos kokeilis ilman kattia ensin, tekis vaan 3" väli putken siihen... Sitten vielä jotain muuta..ku ois tuo ATP:n pakosarjakin varastossa. :)

          Comment

          Working...
          X