Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Multitronic levähti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Multitronic levähti

    Kiihdytyksessä kiekat vinkaisi ylös ja veto loppui siihen. D-asennossa askista kuuluu nyt pieniä kolahduksia. Aikaisemmin ei ole oireillut lukuunottamatta toisinaan pientä nytkytystä n. 40 kmh pintakaasulla. Auto on A6 2.7 TDI vm 2009 eli 7-pykäläinen multitronic kyseessä. Mikähän sieltä mahtaa olla rikki? Autolla tuli juuri 200 tkm täyteen.

    Auto hinataan huomenna Juvanmalmin autokorjaamolle / Automaatti-Mike, joka sanoo korjanneensa multitroniceja menestyksekkäästi.

    Olen saaanut myös tarjoukset Latviasta Recrolta ja Saksasta STR-Automatikgetriebeltä. Molemmat tarjoavat korjauksen hintaan €2600. Recro sanoo tarjouksessaan vaihtavansa kaikki vähänkin kuluneet osat. STR sanoo vain laittavansa askin kuntoon.

    Onko kokemuksia missä kannattaa korjauttaa?

  • #2
    Sain tänään auton korjattuna Automaatti-Mikeltä. Kytkinpaketin teräsrunko oli murtunut. Uuden paketin hinta Audilta hankittuna oli €2171. Tähän työt ja öljyt päälle, niin kokonaishinnaksi muodostui reilut €4k.

    Mike ihmetteli kovasti miten teräsrunko oli voinut murtua. Ei ole kuulemma aikaisemmin samanlaiseen vikaan törmännyt.
    Viimeksi muokannut MAKES1967; 9.1.2017, 15:55.

    Comment


    • #3
      Mulla leves aski myöskin 200tkm. Just sama malli ku sulla...samaa ihmeteltiin käyttöautossa, miten se runko voi murtua

      Comment


      • #4
        Ei varmaan ole sama Automaatti-Mike

        http://www.protestilista.com/yritys/1541972-8

        Comment


          #5
          Onko sillä niin väliä jos on kuitti annettu.

          Comment


          • #6
            Meinaan vaan että, mitenköhän se takuu sitten toimii, jos yritys on selvitystilassa.

            Comment


              #7
              Menee OT:ksi.

              Protestilistalla oleminen ei ole sama kuin selvitystila, vaikka siihen se eskaloituessaan voi johtaa. Yksityinen elinkeinonharjoittaja ei käsittääkseni selvitystilaan edes joudu.

              Comment


                #8
                Ja ot loppuu tähän.

                Comment


                • #9
                  Kun pesin auton, huomasin, että takapuskuriin oli tullut remontin yhteydessä syvä ja pitkä maalipinnan läpi menevä raapaisu. Mike ei ottanut mitään vastuuta tapahtuneesta. Näin ollen en voi olla tyytyväinen saamaani palveluun, vaikka itse vaihdelaatikko tuntuukin nyt toimivan.

                  Comment


                  • #10
                    Terve.

                    Eli kyseinen auto ja multitronicci lootalla. Tänään alkoi herjaamaan öljynpainetta taulussa punaisella ja isolla. Alle 1400rpm pelaa kuitenkin että pääs nilkuttamaan pajalle. Pajalta lähtiessä koodien luvun jälkeen näytti koodit F189 ja P1753 tiptronic switch ja implausew signal intermittent. Öölit on lootaan vaihdettu noin 1tkm sitten ja nyt eka kerta motaria 60km suuntaansa jolloin takastullessa ilmaantui.

                    Autolle tietenkin päivittäin tarvetta ja nyt anopin obelix hetken lainassa joten kiirekkin tietysti olisi (niinkuin aina)

                    Haulla tai vanhoista topikeista en oikeen vastaavaa löytänyt joten jos joku pystyy jeesimään niin kiitollinen olen!

                    Comment

                    Working...
                    X