Nyt olis öljypohja ja tasapainoakselimoduuli irroitettu. Ajattelin vaihtaa samalla uudet laakerit kiertokankiin ja kampiakseliin, mutta tuohon ei vissiin saa vaihdettua kampiakselin yläliuskoja, jos kampiakseli paikallaan? Eikä ilmeisesti onnistu myöskään viimeiseen laakeripukkiin kampiakselille ilman akselin irroitusta.
Onko järkevää vaihtaa vain kiertokangen laakerit ja kampiakselin laakerit vanhaa? Pelkkien liuskojen vaihto kampiakselin alapuolelle ei varmaan ole järkevää, jos ylhäälle jää vanhat.
Tarkoitus olisi poistaa tasapainoakselit käytöstä. Onkohan tarve hommata lisäksi kiinteä ratas vai menisikö toi jousitettu siellä. Voiko tuota rattaan kuntoa tutkia mitenkään? Rataspaketti maksaa sen +200 puntaa, ei huvittaisi turhaan sitä ostaa.
Onko järkevää vaihtaa vain kiertokangen laakerit ja kampiakselin laakerit vanhaa? Pelkkien liuskojen vaihto kampiakselin alapuolelle ei varmaan ole järkevää, jos ylhäälle jää vanhat.
Tarkoitus olisi poistaa tasapainoakselit käytöstä. Onkohan tarve hommata lisäksi kiinteä ratas vai menisikö toi jousitettu siellä. Voiko tuota rattaan kuntoa tutkia mitenkään? Rataspaketti maksaa sen +200 puntaa, ei huvittaisi turhaan sitä ostaa.
Comment