Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 1.8i huono käynnistyvyys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

80 1.8i huono käynnistyvyys

mistähän saattais johtua, että kun rupee starttaamaan niin kuuluu pensapumpun surinaa n.5-15 sekunttia, ja sitten vasta pyörittää. ja heti kyllä käynnistyy ku startti pyöräyttää. ja kone on tuo 1.8 k-jetronic:illa.

eikö kukaan osais auttaa?

Comment

Mä olen lukenut tuon virhekuvauksen n. 10 kertaa enkä vieläkään ole 100% varma että mitä tuossa nyt ajetaan takaa. Kaipa minä en vain ymmärrä :)

Siis startti rupeaa pyörittämään vasta 5-15 sekunnin päästä vai wtf?

Comment

Onko tuo surina jotenkin epätavallisen voimakas, vai ihan normaali pumpun surina? Karkeasti arvaten bensapumppu tulossa tiensä päähän tai esim. suodattimen vaihto edessä. Kulkeekos muuten normaalisti, kun on käynnistynyt?

Comment

Onkos se varmasti bensapumpun surinaa. Ettei vaan startti pyöri aluksi tyhjää?

Comment

Siis avain on käynnistysasennossa ja silti se odotuttaa 5-15 s ennekuin starttaa ? Virtalukonpohja kai sieltä sitten lie hajonnut ?

Toisaalta jos pumppu surisee ennen käynnistystä normaalia pidempään niin painevaraaja7takaiskuventtiili luultavasti vuotaa ja päästää paineet polttoainelinjasta.

Comment

jep. eli startti rupee pyörittämään vasta 5-15s. kuluttua. ja kuuluu myös muutakin surinaa ku bensapumppu, en vaan ole löytänyt syytä. auto pelaa muuten täydellisesti. ja kun koittaa alamäkeen startata niin heti kytkimen noston jälkeen auto käynnistyy! ja vaikka auton sammuttais, ja heti vääntäis avaimesta, niin startti pyörittää vasta 5-15s. päästä!

Comment

Naksuuko startin solenoidi kun alat starttaamaan. Veikkaisin tota syyksi.

Comment

ei naksuta.

Comment

kylläpä sulla taitaa solenoidi olla loppu.

Comment

mites paha homma toi on vaihtaa? ku starttihan tossa on aika pahassa paikkaa...

Comment

En nyt muista saako sitä vaihdettua erikseen. Eikä toi startti ole kallis ostaa kokonaisena. Itse ostin joskus hajottamolta "uuden" (kunnostetun) josta maksoin n.300 markkaa.

Comment

Ennenkuin voimistelet starttimoottorin kanssa niin mittaa tuleeko solenoidille virtaa startatessa. Jos ei niin virtalukon pohja vaihtoon. Melko yleinen vika.

Comment

mites paha homma toi on vaihtaa? ku starttihan tossa on aika pahassa paikkaa...
                            Aika ahtaassa paikassa tosiaan toi startti on. Varsinkin jos sulla on se 2-putkinen pakoputken ekapala pakosarjasta taaksepäin. silloin sen joutuu irroittamaan ja nostamaan veilä hieman konetta siltä puolelta että saa lisätilaa. Ps. mulla olisi sulle toimiva startti.

Comment

pitää katsoa tuota startin ostoa, jos en itse jaksa irroittaa varaosa-autosta...

Comment

nyt on solenoidi vaihdettu->ei apua (voisko uusi olla rikki?) ja kuikas tuon solenoidin pitäis toimia? isoista navoista toiseen tulee suora, ja toinen menee starttiin. entäs pienemmät? (startatessa toiseen plussa, ja toiseen miinus???) mitäs toi virtalukkon pohja? tarkoitetaanko silla sitä liitintä joka on virtalukkoon kiinnitetty? sen otin irti ja putstailin->ei vaikutusta...

Comment

ei vieläkään meinaa löytyä vikaa..

Comment

Working...
                                  X