Tuli vietyä auto huoltoon, jotta iskevät uuden alustasarjan autoon (coilit), säätävät aurauskulmat ja etsivät vikaa miksi keltainen moottorivalo ja ESP-valo palaa silloin tällöin.
Noh, tänää soittelivat sitten että alusta vaihdettu, kulmat säädetty ja moottorivalon syyksi lienee raidetangon anturi (kaltevuus)?. En nyt absoluuttisen varmaksi voi sanoa oliko juuri tämä, mutta v-käyrä oli aika korkealla sattuneesta syystä aikaisemmin ni ei oikeen jäännyt päähän. Puhuivat kaltevuusanturista ja siitä että jakopää pitäisi purkaa.
Siinä sitten kun ilmoittivat että auto on valmis haettavaksi, niin suosittelivat anturin vaihtoa ja sitten jakopäänhihan vaihtoa.
Kerroin sitten heille, että jakohihnan vaihdosta olette LASKUTTANUT (sama liike) minua kesällä ja sellaisen työn olen kesällä myös tilannut... Myyjä sitten sanoi että palataan tänään myöhemmin asiaan. No eivät palanneet ja töiden jälkeen kävin kyselemässä että mitähän v*ttua.. Sanoivat että syytä selvitellään, että miksi jakohihna on kulunut 6kk vaihdon jälkeen lähes aivan viimisiään vetävään kuntoon.
Nyt kysynkin teiltä fiksummilta, että voiko esim. huonokuntoiset jakohihnan pyörät kuluttaa 6kk/10tkm vanhan jakohihnan aivan loppuun? Ja toiseksi että eikö jakohihnan pyörien kunnon tarkistus kuulu myös jakohihnan vaihdon yhteydessä tehtävään työhön? Ja jos tullaan siihen johtopäätökseen, että jakohihnan hammaspyörien huono kunto on aiheuttanut jakohihnan nopean kulumisen, niin miksi tätä ei olla huomioitu kesällä jakohihnan vaihdon yhteydessä ja täten minua informoitu siitä, että ne kannattaa vaihtaa.
Kuitin kävin tänään autosta hakemassa ja kuitissa komeilee:
- vesipumppu
- moniurahihna
- jakohihnasarja
- jäähdytysneste
- pientarvikkeet
Noh, tänää soittelivat sitten että alusta vaihdettu, kulmat säädetty ja moottorivalon syyksi lienee raidetangon anturi (kaltevuus)?. En nyt absoluuttisen varmaksi voi sanoa oliko juuri tämä, mutta v-käyrä oli aika korkealla sattuneesta syystä aikaisemmin ni ei oikeen jäännyt päähän. Puhuivat kaltevuusanturista ja siitä että jakopää pitäisi purkaa.
Siinä sitten kun ilmoittivat että auto on valmis haettavaksi, niin suosittelivat anturin vaihtoa ja sitten jakopäänhihan vaihtoa.
Kerroin sitten heille, että jakohihnan vaihdosta olette LASKUTTANUT (sama liike) minua kesällä ja sellaisen työn olen kesällä myös tilannut... Myyjä sitten sanoi että palataan tänään myöhemmin asiaan. No eivät palanneet ja töiden jälkeen kävin kyselemässä että mitähän v*ttua.. Sanoivat että syytä selvitellään, että miksi jakohihna on kulunut 6kk vaihdon jälkeen lähes aivan viimisiään vetävään kuntoon.
Nyt kysynkin teiltä fiksummilta, että voiko esim. huonokuntoiset jakohihnan pyörät kuluttaa 6kk/10tkm vanhan jakohihnan aivan loppuun? Ja toiseksi että eikö jakohihnan pyörien kunnon tarkistus kuulu myös jakohihnan vaihdon yhteydessä tehtävään työhön? Ja jos tullaan siihen johtopäätökseen, että jakohihnan hammaspyörien huono kunto on aiheuttanut jakohihnan nopean kulumisen, niin miksi tätä ei olla huomioitu kesällä jakohihnan vaihdon yhteydessä ja täten minua informoitu siitä, että ne kannattaa vaihtaa.
Kuitin kävin tänään autosta hakemassa ja kuitissa komeilee:
- vesipumppu
- moniurahihna
- jakohihnasarja
- jäähdytysneste
- pientarvikkeet
Comment