Löytyykö tietoa ?
1. Kulkine siis ravistaa koko autoa kiihdyttäessä (sivuttaista tärinäliikettä), voimistuu jos esim. vetää kärryä tai ajaa ylämäkeen. Tasaisella maantieajolla on meno lähes normaalia.
2. n.40kmh vauhdissa kuuluu "ulina ääni joka resonoi runkoon"
3. Myös kun auto on paikallaan ja vaihde N-asennossa ei tärinää kuulu, edes kaasuttaessa, mutta jos vaihde D,R tai P-asennossa niin auto tärisee koko ajan (resonoi). Laatikko vaihtaa muuten normaalisti ja ei pauku eikä jytki eikä luista.
Speksejä:
-Autolla ajettu 460tkm
-Tippi on alkuperäinen (öljyt vaihdettu säännöllisesti)
-Autoon juuri tehty iso huolto (viat oli jo ennen huoltoa), huollossa vaihdettu mm. moottorinkumityynyt, kaikki vetarit ja kardaanin tukilaakeri vahvistettu
1. Kulkine siis ravistaa koko autoa kiihdyttäessä (sivuttaista tärinäliikettä), voimistuu jos esim. vetää kärryä tai ajaa ylämäkeen. Tasaisella maantieajolla on meno lähes normaalia.
2. n.40kmh vauhdissa kuuluu "ulina ääni joka resonoi runkoon"
3. Myös kun auto on paikallaan ja vaihde N-asennossa ei tärinää kuulu, edes kaasuttaessa, mutta jos vaihde D,R tai P-asennossa niin auto tärisee koko ajan (resonoi). Laatikko vaihtaa muuten normaalisti ja ei pauku eikä jytki eikä luista.
Speksejä:
-Autolla ajettu 460tkm
-Tippi on alkuperäinen (öljyt vaihdettu säännöllisesti)
-Autoon juuri tehty iso huolto (viat oli jo ennen huoltoa), huollossa vaihdettu mm. moottorinkumityynyt, kaikki vetarit ja kardaanin tukilaakeri vahvistettu
Comment