Tuossa olen tuota rojektia alannu laittamaan atomeiksi, niin tuli ongelma. Tuo jumalanlahja 5-3-1 pakosarjakun tukkii tuon onkalon aika tehokkaasti ja tuntuu että asentajan pitäisi olla nuubialainen kääpiö tai mustekala, että saisi Downpipen , pakosarja, startin tai edes moottorin irti vaihteistois. Onko tuo akkuteline pakko laikata irti, että saisi edes jonkin asteista näppituntumaa? Muitakin kokemuksia ja vinkkejä otetaan vastaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kantti quattron moottorin irroitus
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Kardaani irti, vaihteensiirrin irti, johdot letkut yms koneesta irti, syylärihommelit vek, raidetankojen päät irti, tolppien yläpäät irti, tukea apurungon alle, apurunkon kulmista pultit irti ja korin nosto. Näin kone+vaihteisto+akselisto jää alas ja kori nousee nätisti ympäriltä ylös.
-
Tuo Porkkiksen viitoittama tapa on kyllä suositeltava kunhan irroittaa vielä jarrusatulat letkuineen sivuun ja pudottaa koneen kumityynyt pois murjoontumasta. Jos vain tilat ja pelit antaa mahdollisuuden jää kaikkinainen yksittäisten muttereiden nyhrääminen pois; koko paketti lattialla/pöydällä on ilo purkaa ja kasata.
Comment
-
En tiedä onnistuuko sammallailla tuossa pienempikorisessa ja quattrossa, mutta itse hiljattain jouduin tuon 3-putkisen downpipen irroittamaan. Onnistui alakautta kun laittoi sopivan läjän jatkovarsia ja niveliä. Startti piti ottaa pois tieltä. Yläkautta sen irrottaminen tuntui aika mahdottomalta.
Comment
-
Oik. pyöränkotelon kautta saa nylpättyä ne pultit irti, joita ei saa alakautta. Startti lähtee yllättävän hyvin pois alakautta. Kyllä se sieltä lähtee, ja menee jopa takaisinkin vaikkei olisikaan pilarinosturia käytössä;) mutta aikas ahdasta on. Niin ja se akkuteline on kyllä aivan p*****stä
Comment
-
Pitääpä miettiä tota porkkiksen tapaa, ainut ongelman tuoja on toi sorapiha ja kaikenmoisten nosturien puute :P.
Comment
Comment