Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT sammuu käynnistettäessä.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TT sammuu käynnistettäessä.

    Tulipa käytettyä TT isossa huollossa.

    Huollon jälkeen ilmeni pieni, mutta ärsyttävä vika, jota ei ennen ole ollut.
    Uusi vika liittyy ilmeisesti uusiin tulppiin, jotka huollossa vaihdettiin. Uudet ovat NGK 6458 PFR6Q.

    Auto siis sammuu käynnistettäessä välittömästi, antaapa kaasua tai ei. Ja toisella kerralla lähtee normaalisti. Sen jälkeen käynnissä tai ajossa ei ole mitään vikaa. Tätä tapahtuu niin lämpimänä, kuin kylmänäkin.

    Menikö audiin väärät tulpat?

  • #2
    En usko että tuo johtuu tulpista. Arvelen, että vikaa on pansan saannissa.

    Mullakin oli joskus kauan sitten auto, Lada. Sillä oli samat oireet. Piti startata kaksi kertaa.

    Comment


    • #3
      Se bensa kuulostaa loogiselta. Mutta miksi se alkoi juuri huollon jälkeen?
      Suodatin on helppo ja halpa vaihtaa ja kokeilla.

      Ei se joka kerta tarvitse tupla starttia, ehkä n. joka viides kerta.

      Comment


      • #4
        Uusi tankkiyksikkö korjaa luultavammin oireet.

        Comment


        • #5
          Eikös se ole aika järeä toimenpide heti alkajaisiksi?

          Comment


            #6
            Paljon ajettu? Jos 200tkm täynnä niin vaihtasin pumpun ihan oman mielen rauhan takia. :)

            Comment


            • #7
              170tkm tuli just mittariin.

              Mutta, kaikki on samoilla linjoilla, että vikaa kannattaa alkaa etsimään polttoaine puolelta?

              Comment


              • #8
                ite vaihtaisin kokeeks moottorin lämpötilaanturin olikohan osa g62 ylävesiletkussa (tyyppivika)... mahollista on että antaa väärää tietoo kylmänä niin ecu ei osaa rikastaa seosta oikein.
                sama efekti tulee vastaan myös ehjällä lämpöanturilla jos pitää autoo lämmitystolpassa kovalla pakkasella vähemmän kuin tunnin että neste ei kerkiä lämmittämään lohkoo ollenkaan mutta anturin kohta on lämmin ylävesiletkussa... saattaa joskus vaatia jopa 4 starttausyritystä että jää pyörimään, kun ecu luulee anturin perusteella että kone on lämmin vaikka lohko onkin jääkylmä.
                Viimeksi muokannut johny1332; 3.10.2016, 11:33.

                Comment


                • #9
                  Jos tuntuu että vika tuli huollossa niin vieppä auto takaisin sinne samaan huoltoon ja kerro mitä vikaa tuli ja muista kertoa että et maksa mitään ja auto pitää tulla kuntoon.Ei ne huollot saa autoja rikkoa.

                  Comment

                  Working...
                  X