Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4f moottorin kumityynyt

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 4f moottorin kumityynyt

    Aika vähän löyty tietoa näistä... mutta autona A6 -07 3.0tdi quattro tiptronic.

    Kun lähtee pakittaan ja käyt jarrulla niin kolahtaa oikealta eestä aika kovaa. Muuten ajossa ja montuissa ei mitään ongelmaa. Konttorilla nosturilla etsittiin vikaa, ilmeisesti oikeanpuolen moottorin kumityyny viallinen ja antaa myöte.

    Onko joku näitä vaihdellut, kuin työläs? Minkälaisia kannattaa ostaa ja hintaa?

  • #2
    Kaikilla vissiin kumet kunnossa, eikö kukaan oo näiden kans touhuillu?

    Comment


      #3
      Ei ainakaan vielä... Voisiko kuitenkin olla joku muu paikka?

      Comment


        #4
        Tarkista vielä apurungon puslat. Taaempia puslia on revennyt jonninverran 4F korisissa.

        Comment


        • #5
          Kyllä koitettiin ravistimella kattoa... ei oikeen välyksiä löytynyt. Mut seurataan tilannetta kun ei tuosta vielä isompaa haittaa ole. Huoltokirjan mukaan moottorin tukikumet ja laatikon kumet ois vaihdeltu reilu 20tkm sitten. Ehkä juuri tuo oikean puolen kumi näytti kuiten siltä että ois jäänyt vaihtamatta...
          Viimeksi muokannut Killeri; 4.10.2016, 12:31. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

          Comment


          • #6
            A6 4F moottorin tukityynyn magneettiventtiili ei toimi

            Terve..onko kellekkään tullu vastaan vikakoodia moottorin tukityynystä magneettiventtiili ei sulkeudu. Itelle tuli tämmönen herja..mitään kolinoita en oo huomannu. Auto tuntuu toimivan normaalisti. Kannattaakohan reakoida kyseiseen herjaan. Auto oli a6 4f 3.0tdi -06.

            Comment


            • #7
              Aika yleinen vika tossa kyeisessä autossa noi kumityynyt, moni ei vaan haluu vaihtaa niitä ku ei sinänsä mitään haittaa vaikka rikki.

              Comment


              • #8
                Aha. Ok hyvä tietää..jotain tämmöstä itsekin uumoilin kun tosiaan autossa ei mitään muutosta. Täytyy ajella vaan ja tarkkailla tilannetta. Kiitos tiedosta.

                Comment


                • #9
                  kannattaa vaihtaa kohta alkaa kääntäessä jurraan ja tyhjäkäynnillä tärisee...

                  Comment

                  Working...
                  X