Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 6-vaihteisen laatikon työsylinteristä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S2 6-vaihteisen laatikon työsylinteristä

    Painelaakeria vaihdettaessa huomasin, että työsylinteriltä tulevasta tapista oli päässä oleva muovi/nylon-klöntti p****na. Ja haarukan irrotuksen jälkeen pissi nesteet pihalle huolimatta siitä onko sylinteri painettu pohjaan vai ei.

    Kysymys kuuluu, saako tuota tikkua erikseen, onko sylinterissä vaihdettava stefa/tiiviste vai joutuuko vaihtamaan koko härvelin. ETKAa penkomalla en löytänyt koko sylinteriä. Mikä mahtaa olla osanumero ja hinta-arvio suomen maalla. Nyt ei olisi aikaa tilailla germaaniasta.

    Kiitokset jo etukäteen.

    Niin ja painoin autoa ilman moottoria siirrettäessä kytkinpolkimen vahingossa pohjaan, olisiko mahdollista että työsylinteri on vaan pullahtanut ulos?

    #2
    ETKAsta ko. osaa löytyy MG7 SG21 kuva 721-25, 4A0721261 ja sitä käytetään mm. typ44, t89, C4 jne.

    Myyvät vain kokonaista sylinteriä, vain ilmausruuvia saatavana varaosana erikeen.

    Tarvikkeena löytyy mm. seuraavilta valmistajilta:
    ATE 03.2522-4300.3
    BENDIX 512042B
    BOSCH 0 986 486 532
    FEBI BILSTEIN 14068
    SACHS 6283 001 031

    Suomen VAG Hinta 200 eur.

    Motonet (ilmeisesti oikea osa)
    80 9.86-- TYÖ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-6813 41.04 ?

    Comment


      #3
      Näyttää palvelu pelaavan :)

      Tuliko Tepolle joku pedanttisuusvimma? :)


      No oli mulla asiaakin eli sen verran vinkkiä että itse laitoin jonku vinkuintiamallin, koska ko. kapistus levisi totaalisesti ja ostin sen minkä paikallisesti sain heti. Kyseisessä vekottimessa vain ei kiinnitys ollut ihan justiinsa, joten jos ostat italiaano-osan tms niin vertaa sitä ennen asennusta vanhaan.

      Comment


        #4
        Porkkis, olit enemmän kuin oikeassa tuon italian osan istuvuuden suhteen. Hain sylinterin Motonetistä, ja jälkikäteen ajateltuna olisi sittenkin kannattanut hankkia vaikkapa Sachs, joka näyttää olevan originaali. Tarvikeromusta saa rälläköidä puolet pois, että istuvuus on edes sitä luokkaa että osan saa kiinni. Olipa hauskaa, varsinkin kun asennuspaikka on mitä miellyttävin.

        Comment


          #5
          Niin, itselläni meni tunti yrittäessä kiinnityspulttia kierteille, joka oli korvakkeen ulkomuodon takia sula mahdottomuus. Satunnaiset jarrunesteroiskeet naamalle ja jatkuva käsien ylhäällä pitäminen sai kyllä runosuonen pulppuamaan asennussanojen muodossa...

          Comment

          Working...
          X