Kysellääs josko jollain olisi faktatietoa sytytysennakon säädöstä.
Eli 10v PS moottori kyseessä, paljonko perusennakko pitäisi olla ja katsotaanko se alipaine liitettynä vai irti (virranjakajasta)?
Sitten, totutusta poiketen virranjakajan alipainekellolle tulee jatkuva alipaine kaasuläppäkotelosta myös tyhjäkäynnillä. Kaasutinkoneissa muistan jotta alipainetta tuli vasta pintakaasulla, eikä tyhjäkäynnillä ensinkään. Eli onkohan toi ihan ok?
Eli 10v PS moottori kyseessä, paljonko perusennakko pitäisi olla ja katsotaanko se alipaine liitettynä vai irti (virranjakajasta)?
Sitten, totutusta poiketen virranjakajan alipainekellolle tulee jatkuva alipaine kaasuläppäkotelosta myös tyhjäkäynnillä. Kaasutinkoneissa muistan jotta alipainetta tuli vasta pintakaasulla, eikä tyhjäkäynnillä ensinkään. Eli onkohan toi ihan ok?
Comment