Huomasin tossa pari päivää sitten, että autokatokseen näköjään jäänyt jäähdytinnesteläikkä. Tarkastin säiliöstä ja pari senttiä min-rajan alapuolella näytti pinta olevan.
Käytin tossa tänään sitten Laakkosen pikahuollossa, ja pienen tutkimisen jälkeen sanoi, että kova pakkanen on hajottanut termostaatin juuresta (?) kumitiivisteen ja sieltä sitten tihkuttaa. Menee kuulemma termostaatti vaihtoon.
Asentaja sanoi, että tosi ikävä vaihdettava 1.8T-koneissa, ainakin 2h menee töihin.
Muuten hyvää palvelua, mitään ei ottanu tosta 10min hommasta vaikka oishan siitä voinu jonkun kympin pyytää. Lämmöt nousee ihan normaalisti eikä jäähdytinnestevaloa vielä oo tullut näyttöön. Ihmettelen vain, että miksköhän termostaatti pitää vaihtaa, onko se tiiviste jotenkin kiinteästi siinä? Hyvin kuitenkin (vielä) toimii.
Käytin tossa tänään sitten Laakkosen pikahuollossa, ja pienen tutkimisen jälkeen sanoi, että kova pakkanen on hajottanut termostaatin juuresta (?) kumitiivisteen ja sieltä sitten tihkuttaa. Menee kuulemma termostaatti vaihtoon.
Asentaja sanoi, että tosi ikävä vaihdettava 1.8T-koneissa, ainakin 2h menee töihin.
Muuten hyvää palvelua, mitään ei ottanu tosta 10min hommasta vaikka oishan siitä voinu jonkun kympin pyytää. Lämmöt nousee ihan normaalisti eikä jäähdytinnestevaloa vielä oo tullut näyttöön. Ihmettelen vain, että miksköhän termostaatti pitää vaihtaa, onko se tiiviste jotenkin kiinteästi siinä? Hyvin kuitenkin (vielä) toimii.
Comment