Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

K-jetti VS Megasquirt

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• K-jetti VS Megasquirt

Elikkäs olisin kiinnostunut tietämään,pystyykö Megasquirt antamaan K-jettiä enemmän tehoja?

Pystyy, mutta suurin etu taitaa olla säätämisen helppous vs. k-jet.

Comment

Ja helpommin saavutettava taloudellisuus.

Comment

mutta jos sulla on pelkästään toi vaihto mielessä ja k-jet pelittää niin itse en vaihtaisi.

Comment

Nokka on vaihdettu kireempään, kanavat liilloitettu, kantta laskettu. Eli muutakin on jo tehty.

Eli tuohon taustaan nähden, auttaako?

Comment

Tuossa tilanteessa pitäisi auttaa, kunhan lopulliset säädöt teettää dynolla.

Comment

Eikös tuon megan hinta kuitenkin lopulta ole senverran edullinen, että kannattanee kokeilla jo ihan harrastusmielessäkin? Jos ei tulokset ja toimivuus ollut ihan sitä mitä odotti, niin voihan sen heivata mäkeen ja palata entiseen.

Comment

No siis ei se mega ole mikään laite joka pultataan kiinni, johdot väri väriin ja loput maihin, ja sitten olisi max tehot. Ei ei, se on Ohjelmoitava ruisku ja toden totta sitä ohjelmointia joutuu tekemään. Tosin sen max tehon kaivaminen ei liene mikään suuremmanluokan temppu, mutta saada se käymään tyhjää, lähtemään käyntiin pakkasella ja kaikenlaista sen sellaista näpertämistä on luvassa.

Comment

Ite purkkihan ei juuri mitään maksa mutta kaikkeen muuhun on hyvä varata useita satasia, koko hommaan perinteinen touhutonni, BTDT.

Suuttimet, anturit, paineensäädin, johtoja, letkuja, liittimiä ja lopuksi dynokeikka.

Tarpeiden ja rahan lisäksi vaaditaan vahvoja hermoja jos/kun megan haluaa saada yhtä luotettavaksi ja edes yhtä taloudelliseksi kuin keljun niin aikaa hermoja rassataan. Itse olen kolmatta ohjelmoitavaa ruiskua säätämässä, parin ekan kanssa meni pari kuukautta päivittäin säätäen, sitten alkoi olemaan kohillaan.

Comment

Ai mä luulin että mega ja hestec on purkkeja jotka vaan laitetaan koneeseen, ja saadaan napista 15% lisää tehoa.

Comment

Suosittelen tutustumaan (ellet ole jo tutustunut) seuraavaan threadiin. http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=16923

Siinä on aika paljon asiaan tuosta vaihdoksesta, ja tuloksista.

Comment

Tuossahan tulikin riittävästi tausta tietoa.

No, tulevaisuus näyttää tuleeko moinen hökötys minunkin autoni nokalle.

Kiitoksia kaikille vastanneille.

Comment

Working...
                        X