Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Transportterin laatikon korjaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Transportterin laatikon korjaus

Autona t5 transporter vm. 2006 2.5tdi 96kw. Automaattivaihteisto alkoi luistaan, kylmänä liikkuu kymmeniä metrejä jonka jälkeen auto pysähtyy eikä liiku enään. Tämä on 6vaihteinen dsg pohjainen laatikko, osia näihin saisi kyllä, mutta onko nuo kuinka rakettitiedettä vaihtaa kytkinlevyt? Onko kellään kokemusta tai kenties halukkuutta koittaa romplata kuntoon iltahommina?

Mikä on dsg pohjainen laatikko? Minulla on -08 vuotinen T5 ja ihan perus 6v tiptronic laatikko. T5 -10 ylöspäin tuli sitten dsg laatikko.

Comment

Tämä on se Aisin Warnerin tekemä tippiloota. Kaverilla on 2004-mallinen
      Portteri ja laatikko porsi toisen kerran, Mittarissa 230tkm.
      Linkistä voi tutustua kyseisen laitteen sielunelämään.
      http://www.vaglinks.com/docs/vw/misc...ansmission.pdf

Comment

Tuo linkin loota on kylläkin Touaregin. Ei varmuudella ole portterissa ollut kuin korkeintaan tavaratilassa. Mutta samalla tavalla nuo automaatit pelaa. Oli se moottori kumminpäin hyvänsä.

Comment

Joo sekoilin itse tuon dsg: homman kanssa kun eräs korjaaja ehdokas höpötti tuollaista päätin viedä sen nyt ensin esp autotranssille huittisiin. Oli pätevän oloinen kaveri ja tekee siihen nyt tarkastuksen ensin että mitä on rikki ja sitten katsotaan kuinka toimia. Kiitos linkistä, putää huomenna vähän tarkastella. Tekisi mieli kyllä avata laatikko niin näkisi minkäkainen se on muutakin kuin kuvissa. Pystyykö noita turbiineja korjaamaan vai onko vairokamaa aina? Tai pystyykö sitä edes matti meikäläinen katsomaan millään onko rikki?

Comment

On kai näistä DSG:stä juttua netti pullollaan ja haulla varmaan löytyis miljoona keskustelua, mutta koitetaan nyt vaikka täältä.
            Onko tuo transportterin ym. dsg niin huonossa maineessa mitä puhutaan?
            Mersu ei tunnu pysyvän läjässä ja ex transportterista jäi niin hyvä fiilis, että volkkarin vois jatkossakin ostaa. Seuraavassa vaan automaatti laatikko ja neliveto on ehdottomat edellytykset.
            Olen oikeestaan noita T5 faceliftejä katellut, ne taitaa olla jo kaikki tuolla dsg 7 :lla?
            Kilsat on jotain 100-200tkm välillä mitä nyt olen sopivaan hintahaarukkaan löytänyt.
            Uskaltaako tommosta ostaa?

Siirtäkää ihmeessä tämä jos jostain löytyy parempi keskustelu näille mun kysymyksille.

Comment

Working...
            X