Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hihnapyörän värinänvaimennuskumi sökö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hihnapyörän värinänvaimennuskumi sökö

Onko kellään hyviä vinkkejä mistä löytäisin ehjän moniurahihnapyörän kampiakselin päähän,se "limppu" joka pyörittää laturia ym. Värinänvaimennuskumi on senverran murtunu että hihnapyörä vipattaa niinpaljo ettei uskalla paljo ajella. Kysäisin uuden hintaa,450e!
    Soittelin useampaan purkaamoon mut ei taho löytyä.
    Kävisiköhän joku samanikäisen transportterin limppu?
    Auto on audi 100 2.5tdi -92

missäs päin liikut, mulla on Vantaalla laatikollinen noita erilaisia damppereita jos niistä joku sopisi, vaikka 9 osa hinnalla uudesta?

Comment

Dodii!

Seinäjoella pesiskelen,jos sopiva ja hyväkuntoinen limppu löytyy ni tehään kaupat
      0400-405184 pekka

Comment

"Kävisiköhän joku samanikäisen transportterin limppu?" Käy jopa uudemman transportterin, Oulun Pörhöllä oli varaosamyyjä niin välkky, että huomas katsoa muutostaulukosta. Hinta 200 ? paikkeilla.

Comment

Jos tuo pitää paikkaansa niin onpahan kullan arvoinen tieto. Työkaverini autosta (koneena AAT)on juuri tuo sama limppu viimeisimmillään ja hintasuhteen ollessa noin 449? Audi/ 188? VW, niin onhan tuo jo aikamoinen säästö ja toisaalta arveluttavaa varaosahinnoittelua.....

E--T--K--A kuvaa limpuista
          VW
          Audi

Comment

Numero suluissa = kuva viitteellinen.

Eri numero, eri osa.

Comment

Jos sama osa käytössä audissa ja volsussa niin sama osanro ja sama hinta.

Comment

Käy jopa uudemman transportterin, Oulun Pörhöllä oli varaosamyyjä niin välkky, että huomas katsoa muutostaulukosta. Hinta 200 ? paikkeilla.
                pakko lainata topikkia senverran, että oliko minkä näköinen myyjä? Ei sattumoisin ollut se "varaosapäällikkö" tjsp?

olin yllättynyt kun menin hakemaan itelleni by-passia sieltä, ja aloin kaivaan kännykästä varaosanumeroa, niin kaveri tuumas että "jaa, haet varmaan sitä parempaa versiota? ootas mä katon onko suoraan hyllyssä".

Comment

mäpäs otan kanssa kuvat noista mun damppereista, varmuudella ei ole kuin yksi diiselistä. Itse en kyllä pelkäis vaikka varaosanumero olisi eri jos vyysiset mita pitää kutinsa, mutta tarkkana saa olla.

Comment

Olis hienohomma jos löytyis mun pirssiin sopiva (jos vaan haluut myydä sen),vipattaa limppu jo siihenmalliin et lentää pian konepellinläpi.Mun tuurilla katkasee irrotessaan jakohihnan :/

Eikä oo halpa se moniurahihnankiristinkää,jouduin sen vaihtamaan ku toi vipattava limppu "hyppyytti" sen tohjoks.Kiristimen hinta muistaakseni jotain 270e!

Comment

montahan sellasta kiristintä mä olen heittänyt roskiin ;) ainakin yksi on vielä matkalla roskiin, jos sellasta tarttee. (20v turbon siis, en tiedä onko sama ku dieselissä)

Comment

Jos 20vt:n hihnapyörän rullan laakeri pitää ääntä, niin sen korjaamiseen on helppo konsti. Pätee varmaan muihinkin kiristimiin.

1. Ota rulla irti
                        2. Poraa rullaa kasassa pitävät 3 niittiä pois
                        3. Vaihda sisässä oleva laakeri uuteen
                        4. Kasaa rulla kolmella 5mm:n pultilla
                        5. Kokoa

5e maksaa ja kuntoon tulee.

Edit: tulipa mieleen, että kaveri korjautti 900-Saabin kampuran hihnapyörän, kun uusi olisi maksanut käden ja jalan ja ilmastoinnillisen mallin pyöriä oli huonosti tarjolla. Vanhasta pyörästä oli lähtenyt kokonaan se kehä irti ja tämä ilmeni laturin huonolla latausteholla. No ihmekö tuo, kun ei laturi edes kunnolla pyörinyt. :)

Hän vei pyörän Jonnekin (TM) ja siellä laitettiin uudet kumimällit väliin. Hyvin se on reilun vuoden pyörinyt.

Comment

Hihnapyörän väpinäkumista; Joutsenossa on firma, Finn-Valve, joka tekee uretaanivaluja - voisi olla mahdollinen dampperin korjausfirma.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?p=133107

Pasin tapa on vallan näppärä, mutta mä olen ollut käsityksessä että kiristimen ongelmat on siinä jousivoimassa, ei itse laakerissa?

Comment

Toi kiristin on juuri samanlainen ku mun pirssissä. Iso kuva 5 ylhäällä vas. oleva dampperi näyttää
                              tutunnäköiseltä.En osaa sanoa onko juuri samanlainen.
                              Ei pysty autosta näkemään tarkasti ku syyläri pahus on edessä.
                              Yritän vielä verrata kuvaan.
                              Soitan vaikka pe-la

Comment

Working...
                              X