Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kampiakselin anturin vaihto (A8 4E / 3.0 TDI)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kampiakselin anturin vaihto (A8 4E / 3.0 TDI)

    Onko kukaan vaihtanut onnistuneesti ASB koneeseen kampiakselin anturia (aka. G28 'Engine speed sensor')

    Purin alhaalta pohjan suojamuovit pois, mutta pirulainen on ilmeisesti niin syvällä piilossa DPF:n ja vetoakselin takana, ettei osu edes näkökenttään... Ei alhaalta eikä moottoritilan kautta.

    Kuinka paljon täytyy raivata osia pois, että vaihto onnistuu... ja mitä kautta?

  • #2
    http://www.clubtouareg.com/forums/f7...22-150010.html

    Comment


    • #3
      Ei pääse A8:ssa pyöränkotelon kautta anturiin käsiksi, liikaa tavaraa edelleen edessä, ainakin meikäläisen silmille...
      Viimeksi muokannut TeemuC3; 12.8.2016, 20:33.

      Comment


      • #4
        Laitetaan ratkaisu näkyviin, jos joku kokee kiinnostusta.

        Paikallinen Atoy autohuolto sai anturin vaihdettua... alakautta mentiin ja purettiin vetoakselin suojapala pois tieltä laatikon kyljestä. Lisäksi tarvittiin kuulemma pajan hoikkakätisin asentaja, jolla on ylimääräinen nivel kyynärvarressa. :)

        Tehtävissä siis tunnin-parin jumppaamisella...

        Comment

        Working...
        X