Päästömittauksessa seuraavaa; Audi S6 2,2 t vm -96
Korotetulla kierroksilla 2340 rpm
CO 0,56, HC 87, lamda 1.020, CO corr 0,58, CO2 13,90, O2 0,84
Tyhjäkäynnillä 880 rpm
CO 0,43, HC 139, lamda 1,031, CO corr 0,45, CO2 13,90, O2 1,03
Tämmöistä tänään. Kaveri joka mittasi epäili imuvuotoa tai huohotinta.
Lähihistoriassa ropailtu. Turboletku coolerille menevä n, 20 cm uusittu.
Oli halki.
Ultraäänipesurilla pesty tyhjäkäyntimoottori. Tyhjäkäynnin kanssa ongelmaa. Pomppi ja jäi 1300 rpm. Voiko tuo osa sotkea päästöt.
Pesun jälkeen aika hyvä. Vaikka välillä meinaa vähän kohota tuonne
1000 rpm lukemille.
Kyselee nimimerkillä hapettaa v....ti.
Olisko ideaa. T: Kalevi p.0407596516/ kalevi6301@gmail.com
Korotetulla kierroksilla 2340 rpm
CO 0,56, HC 87, lamda 1.020, CO corr 0,58, CO2 13,90, O2 0,84
Tyhjäkäynnillä 880 rpm
CO 0,43, HC 139, lamda 1,031, CO corr 0,45, CO2 13,90, O2 1,03
Tämmöistä tänään. Kaveri joka mittasi epäili imuvuotoa tai huohotinta.
Lähihistoriassa ropailtu. Turboletku coolerille menevä n, 20 cm uusittu.
Oli halki.
Ultraäänipesurilla pesty tyhjäkäyntimoottori. Tyhjäkäynnin kanssa ongelmaa. Pomppi ja jäi 1300 rpm. Voiko tuo osa sotkea päästöt.
Pesun jälkeen aika hyvä. Vaikka välillä meinaa vähän kohota tuonne
1000 rpm lukemille.
Kyselee nimimerkillä hapettaa v....ti.
Olisko ideaa. T: Kalevi p.0407596516/ kalevi6301@gmail.com
Comment