Olen yrittänyt selvitää lievää käyntihäiriötä A3:ssa jo pidemmän aikaa ja olen siitä jo aiemmin kirjoitellut tänne. Tässä mallissahan on erillinen puolanjakaja ja sytytyspuolat ovat ilmeisesti mukana tulpanjohdon päässä?!?
Eilen kun taas ihmettelin konehuoneen puolella tulpanjohtoja, niin jotenkin jäi sellainen fiilis, että lievä pätkiminen voisi johtua tulpanjohdoista. Taannoin joku suositteli nyppäämään tulpanjohtoja yksitellen irti, jotta mahdollinen viallinen johto löytyisi. No eilen kokeilin tätä ja yksi asia jäi mietityttämään. Kun nyppäsin vuorotellen johtoja irti, niin kolmospyttyyn menevä johto löi kipunat suoraan näpeille. Ykkösen, kakkosen ja nelosen johdot pystyi irroitamaan ja pitämään käsissä ilman että sai minkäänlaista kipinää näpeille. Tarkoittaako tämä sitä, että kolmosjohto tai sen puola lyö läpi ja pitäis pistää johto/johdot vaihtoon, sillä käynnin osalta en kyllä huomannut ihmeelistä muutosta vaikka kolmosjohto oli irti tai ei?
Eilen kun taas ihmettelin konehuoneen puolella tulpanjohtoja, niin jotenkin jäi sellainen fiilis, että lievä pätkiminen voisi johtua tulpanjohdoista. Taannoin joku suositteli nyppäämään tulpanjohtoja yksitellen irti, jotta mahdollinen viallinen johto löytyisi. No eilen kokeilin tätä ja yksi asia jäi mietityttämään. Kun nyppäsin vuorotellen johtoja irti, niin kolmospyttyyn menevä johto löi kipunat suoraan näpeille. Ykkösen, kakkosen ja nelosen johdot pystyi irroitamaan ja pitämään käsissä ilman että sai minkäänlaista kipinää näpeille. Tarkoittaako tämä sitä, että kolmosjohto tai sen puola lyö läpi ja pitäis pistää johto/johdot vaihtoon, sillä käynnin osalta en kyllä huomannut ihmeelistä muutosta vaikka kolmosjohto oli irti tai ei?
Comment