Virhelogista löytyy Charge Pressure Control: Positive Deviation ja sen jälkeen meno hyytyy menee varmaan turvaohjelmalle. Sen kyllä tuntee persdynollakin, että menohalut hyytyy.
Olen paineistanut järjestelmän niin kovalla paineella kun nyt kehtaa useamman sekunnin ajaksi kompuralla. Ainoa josta vuotaa paineet ulos on öljykorkista.
VCDS logeissa ei ole kuin pientä eroa pyydetyn ja annetun ahdon välillä siihen asti kun menee turvaohjelmalle. Silloin annettu paljon pienempi kuin pyydetty.
Noin kuukausi sitten coolerin alaletkusta löytyi noin 1-1,5dl öljyä. Turbot tuntuisi noin muuten toimivan eli ei mitään ylimääräisiä ääniä eikä savutusta kylmänä/lämpimänä.
Voisiko tuo öljy tukkia paikat ja aiheuttaa tuon virheen vai joku muu? Muistaakseni N75 on vaihdettu mutta siitä on jo vuosia. MAF on noin puoli vuotta vanha. Muita virheitä logiin ei tule.
Olen paineistanut järjestelmän niin kovalla paineella kun nyt kehtaa useamman sekunnin ajaksi kompuralla. Ainoa josta vuotaa paineet ulos on öljykorkista.
VCDS logeissa ei ole kuin pientä eroa pyydetyn ja annetun ahdon välillä siihen asti kun menee turvaohjelmalle. Silloin annettu paljon pienempi kuin pyydetty.
Noin kuukausi sitten coolerin alaletkusta löytyi noin 1-1,5dl öljyä. Turbot tuntuisi noin muuten toimivan eli ei mitään ylimääräisiä ääniä eikä savutusta kylmänä/lämpimänä.
Voisiko tuo öljy tukkia paikat ja aiheuttaa tuon virheen vai joku muu? Muistaakseni N75 on vaihdettu mutta siitä on jo vuosia. MAF on noin puoli vuotta vanha. Muita virheitä logiin ei tule.
Comment