Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.7bit jälkijäähypumppu vuotaa koneen takaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2.7bit jälkijäähypumppu vuotaa koneen takaa

Olen parisen vuotta ihmetellyt jäähdytysnesteen hidasta katoamista ja yllättäen luulen löytäneeni syyn. Ohessa kuva koneen takaa.

On ilmeisesti syytä vaihtaa jälkijäähypumppu? Onkohan siihen jossain hyvää työkuvausta?
    Attached Files
    Viimeksi muokannut ttenhunen; 30.5.2016, 00:24. Perustelu: Tarkennuksia

Uppia! Onko joku onnistunut vaihtamaan tämän ilman imusarjan irroitusta? Tässä (ARE) letku menee edestä taakse samalla tavalla kuin ässissä. Ja takana on aika hyvin tilaa vetää pumppu takakautta ulos.

Comment

Haulla löytyi jotain, esimerkiksi tämä.

Eli on ainakin poistettu imusarja kiinni, joten kai sen voi vaihtaakkin irroittamatta imusarjaa. Tosin eipä imusarjan poistaminen ole sen suurempi rasti, eli ainakin itse ottaisin pois.

Comment

Ite toissa vuonna vaihtaneena A6:n bittiin, tai oikeastaan laitoin tilalle 034 Motorsportin korvaaman suoran letkun vain. Eli jätin koko jälkijäähyn pois. Eise koskaan ole minun tilanteessa edes pyörinyt. Voin suositella että käyttää imusarjan pois. Omat kädet ei ainakaan taittunut imusarjan alle irroittamaan pumppua. Pääseepä sitte putsaamaan kunnolla paikatkin vuotaneesta nesteestä.
        Viimeksi muokannut Killeri; 5.6.2016, 16:49. Perustelu: Tapatalkin allekijroitus poistettu.

Comment

Itse vaihdoin kanssa muutama kuukausi sitten jälkijäähypumpun, siitä lähtevät letkut ja imuilman lämpötila anturin samalla. Mukavempi oli tehdä ja puhdistaa paikat kun imusarja oli irrallaan.

Comment

Working...
          X