Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä (vahvempi) kytkin lastutettuun A4 1.8TQ (B5) AEB:hen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Kestääkös tepon kytkin miten rajumpia paikaltaan lähtöjä?

    Comment


    • #32
      +3trpm kierroksia ja kytkin samantien ylös, niin renkaat kyllä siinä tyhjää lyö mutta kytkin rupeaa haisemaan kuitenkin. Mitään luistamista ei kuitenkaan havaittavissa +400Nm vääntöjen kanssa vielä tuollakaan tyylillä.

      Comment


      • #33
        Pitänee rueta haalimaan euroja kasaan tuota pakettia varten, tuleepa kerralla kuntoon.

        Hiukkasen ihmetyttää tuo nykyisen kytkimen käytös. Välillä kestää vetää täyskaasu kiihdytyksen punarajalle asti, ilman mitään ongelmaa. Joinakin päivinä tuntuu jyskyttävää luistamista ihan hennommallakin kiihdytyksellä.

        Voiko elämänsä ehtoo puolella oleva kytkin oireilla näin? Itellä kävi mielessä että voiko kytkin asetelmalle päästä jostain valumaan öljyä, kun kumminkin ketjukiristimen tiiviste vuotaa koneen takapäässä. Kaiken järjen mukaan laatikon ja koneen välinen liitos on aika tiivis.

        Comment


        • #34
          Alkuperäinen kirjoittaja Jehku Näytä viesti
          +3trpm kierroksia ja kytkin samantien ylös, niin renkaat kyllä siinä tyhjää lyö mutta kytkin rupeaa haisemaan kuitenkin. Mitään luistamista ei kuitenkaan havaittavissa +400Nm vääntöjen kanssa vielä tuollakaan tyylillä.
          Ei helvetissä noilla kierroksilla saa vielä pyöriä sutimaan kuivalla jos quattrosta puhutaan? tai sitten on tosi huonot renkaat.

          Comment


          • #35
            Vielläkös Samu kytkin pitää välillä ja välillä ei vai oletko jo löytänyt ratkaisun ongelmaan ? Veljen samanlainen q-a4 tehny samaa nyt 3kk :D

            Comment

            Working...
            X